Har du förtroende för regeringen?
Det finns absolut ingenting som talar för att Socialdemokraterna tänker börja bete sig civiliserat.
Kära socialdemokrater. Kan in inte bara sluta?
.
Och Aftonbladets ledarsida hänger på kampanjen direkt från start.
Nä, det kommer inte att vara något vuxet beteende från vänsterns sida den kommande mandatperioden. Det är min förutsägelse. Snarare kommer de att bete sig som vänstern i USA under Trumps år vid makten.
Jag hoppas vid Gud att de blå-gula kan hålla sig kalla nog att inte mata trollen utan istället bara leverera politik så får valet 2026 avgöras på detta.
Det lustiga är att vänstern samtidigt publicerar artiklar som den här:
.
"Hatet måste bort" ...
.
Jaha ... Här tänkte de visst fortfarande kämpa på.
Heja heja!
Ger säkert effekt i september 2026
Killen skriver alltså det här på fullt allvar
.
En kommentar om vad det är som händer
"Påminner mig om när man som barn berättade spökhistorier för varandra. Så till den grad att man sedan inte tordes gå hem, utan ledsagning av någon vuxen."
Det är i Sverige som Said Keshavarzi har sitt hem, sitt liv och sitt arbete. Men nu riskerar han att bli utvisad. Orsaken? Någon annans tio år gamla misstag."
Hon får medhåll från Kristina Kopsch, vd på Y Carlstedt, som driver fem Önskabutiker och fem Lekiabutiker i södra Sverige.
När jag erbjuder ett jobb får jag till svar att skillnaden, inklusive kostnader för att ta sig till och från jobbet, är för liten i jämförelse med att inte jobba, säger hon."
Så!
Nu har Sverige ett nytt styre.
Den röd-gröna regeringen är historia och därmed kan denna tråd avslutas.
Äntligen!
.