Har du förtroende för regeringen?
FDFMGA skrev 2016-04-17 21:42:43 följande:
Fast du kan inte göra mig ansvarig för dina språkliga särdrag oavsett om du påstår "att ingen tror att kriminalitet beror på etnisk härkomst" eller om du gör om barbari som syftade på ett tillstånd som rådde i ex-Jugoslavien till att jag kallat alla SD-anhängare för barbarer.Då kan du ju mot den bakgrunden lika väl påstå att S och Stefan Löfven kallar alla sverigedemokrater för fascister.
Skälen till att SD-väljarna börjat överge SD har jag nog tagit ett par varv nu. Ska jag ta det än en gång, så kan jag citera mig själv nästa gång du ställer frågan. I syfte att distansera sig från ett rasistiskt parti hamnade de övriga partierna på i princip samma invandringspolitiska åsiktsfläck, så är det inte längre. Jag har också tagit upp paradoxen att Alliansens invandringspolitik i mångt och mycket kom att präglas av att de behövde en samarbetspartner i riksdagen vilket innebar att det blev väldigt mycket MP över den politiken. Med MP i regering tillsammans med S har vi i stället fått en socialdemokratiskt präglad invandringspolitik.
Vad Widar Andersson har sagt om kulturmarxism har jag ingen aning om. han tillhör inte de skribenter jag läser.
Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Ponera att jag nu struntar i din förklaring om begreppet barbari och istället i inlägg efter inlägg fortsätter hävda att min tolkning är vad vad du menade. Känns det igen?