SmalaSara skrev 2016-03-16 19:44:02 följande:
Med tanke på att du kallar SD-are för dumma och korkade, rasister samt "Sveriges svar på Boko-Haram" så kanske det uttrycket varken gör till eller från?
Ja, jag vet. Det finns fler än du med särspråksproblematik som uppfattar frasen "Sveriges svar på Boko Haram" som att jag påstår att SD är synonymt med Boko Haram. Ibland svindlar tanken. Jag menar tänk om någon skulle skriva om till exempel en artist att hon är Sveriges svar på Adele. FL:s språksärlingar skulle ju gå i taket och indignerat skriva att artisten inte är Adele.
Att jag däremot anser att ett populistiskt parti som SD utövar en särskild lockelse för korkade och okunniga personer med faiblesse för självmedlidande. Ja det är min bestämda uppfattning och jag menar dessutom att SD-miljön i sig ytterligare förstärker det självvalda självmedlidandet, inte minst på grund av den säregna språkliga diskursen i kombination med konspirationsteorierna.
SmalaSara skrev 2016-03-16 19:45:13 följande:
Du får "se" på vad jag skriver hur sjutton du vill. Så länge du inte ljuger och påstår att jag skrivit saker jag inte skrivit.
Ljuger gör jag däremot aldrig. Till yttermera visso så har du ju skrivit att Folkets demonstration utmålades som djävulens anhang och du har också skrivit att du hoppas att M, SD och KD ska börja samarbeta.
Du kanske ska starta en enpersonsfraktion inom socialdemokratin som lobbar för samarbete mellan Alliansen och SD
Jag garanterar. Du får inte med dig Greider. Du har missförstått honom.