FET mars/april
Jag kommer göra fet i april. Hoppas mensen kommer tidigare så jag kan börja testa. Vi har misslyckats med vårt första färskförsök så nu har vi 8 i frysen som vi skall satsa på :)
Jag kommer göra fet i april. Hoppas mensen kommer tidigare så jag kan börja testa. Vi har misslyckats med vårt första färskförsök så nu har vi 8 i frysen som vi skall satsa på :)
Ja du, jag fick mens 10 mars och den brukar komma runt en månad efter, ibland lite före och ibland lite efter så jag vet inte riktigt.. Men jag är jävligt ivrig att komma igång igen!
Vart håller du till?
Jag går i Västerås och Uppsala :)
Om jag får omslag på en onsdag så måste vi vänta till nästa månad, jävligt irriterande.
Tänk va man i vissa fall hatar mensen och i andra bara längtar efter den, haha.
Jag går i Falun.
Sätter dom tillbaka alla dagar i veckan där du går?
Ja alla veckodagar men inte på helgen, då har dom stängt.
Dom gör äggplock på förmiddagarna och återföring på eftermiddagarna i Uppsala.
Ja de där är ju riktigt irriterande. I januari blev det så för oss, då fick vi vänta till februari. Å då hade vi ändå fått lov att vänta pga juluppehåll och annat. som om man inte väntar tillräckligt ändå när man pysslar med ivf...
Vi har hållit på sedan 2007. Jag fick också utomkveds 2008 och en äggledare togs bort. Efter det hände inget men vi fick inte göra ivf då eftersom jag var underviktig,
Vi blev inskriva på kliniken i september förra året men kom inte igång förrän förra månaden eftersom dom hittade en skitstor cysta som var tvungen att opereras bort först.
Cystan täckte hela ena äggstocken men den var inte med och gjorde att jag inte blev gravid. Det är bara min igentäppta äggledare som ställer till det.