Evig längtan som värker
Åh grattis! :)
Här är det sådär. Har enorma smärtor just nu. Kan knappt sitta för det krampar i hela svanskotan och ner till hälarna. Ska ringa VC imorgon och tjata mig till en kortisonspruta. :-/
Åh grattis! :)
Här är det sådär. Har enorma smärtor just nu. Kan knappt sitta för det krampar i hela svanskotan och ner till hälarna. Ska ringa VC imorgon och tjata mig till en kortisonspruta. :-/
Förstår att du är orolig. Hoppas det inte är någon fara.
Jag vet inte riktigt varför det gör så ont. Har varit på diverse undersökningar men ingen hittar något. Funderar på om jag har en inflammation runt svanskotan eller någon nerv i kläm. Jobbigt är det. :-/ Tack!
Jag har blött en del vid mina graviditeter. Så hoppas det bara är normala blödningar. En gång blödde jag som en mindre mens.
Jag ska till VC idag. Får se vad de säger. Jobbigt när man varken kan sitta eller gå. :-/
Grattis maka!
MA med tvillingar blev det tyvärr... Fem i frysen dock så FET nästa månad.
12 IVF:er totalt om man räknar egna ägg... Nej,allt ser bra ut och de gör nog inget eftersom jag inte kan "bevisa" alla misstänkta tidiga m.f. Men 2 MA varav ett med ÄD är ovanligt bara det... På egen hand kan jag då inte mer göra,vred mig nästan ut led sist och vad hjälpte det?
Hur går det för er andra?
Fick mens idag så FET om 2 veckor och 5 dar!