• hej10

Kvällssug

Hej!

Är det någon mer än mig som får ett olidligt kvällssug och hur gör ni för att motarbeta det?

• Svar på tråden Kvällssug
  • Aniiee

Det händer. Då äter jag något. Eller tar en karamell.

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Sensitiveguy

Sug på sängen? Ja, det sker och då är det bara att lägga sig. Älskar trådar med ofullständig TS.

• hej10
    Sensitiveguy skrev 2015-03-19 02:47:29 följande:

Sug på sängen? Ja, det sker och då är det bara att lägga sig. Älskar trådar med ofullständig TS.

mmamma skrev 2015-03-19 06:46:58 följande:

Jag går och lägger mig

Jonny55 skrev 2015-03-19 00:33:38 följande:

va e kvällsug för nåt ?

Haha jag ber så mycket om ursäkt då. Men kvällssug är för mig självklart sug efter godis och chips!
  • Jonny55

haru sånt sug ska du se över va du stoppat i dig under dagens gång först o främst.....då har du ätit fel.

• Pentra

Jag brukar ta mig max 1.5 dl slät yoghurt (utan frukter och bär), gör mina kvällsövningar och sedan lägger jag mig och somnar ifrån suget/hungern. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Jonny55

jag menar va du ätit till frukost, lunch, middag, hela dagen alltså ? har du ätit fel där får du nog kvällssug.

• Koppkaka

Äh, alla människor kan få sug efter något på kvällen oavsett vad dom ätit under dagen. Så att man automatiskt "ätit fel" är ju bara BS.

• Jonny55
    Koppkaka skrev 2015-03-19 12:45:47 följande:

Äh, alla människor kan få sug efter något på kvällen oavsett vad dom ätit under dagen. Så att man automatiskt "ätit fel" är ju bara BS.

dags att trolla lite va..... Solig
Svar på tråden Kvällssug