Kvällssug
Hej!
Är det någon mer än mig som får ett olidligt kvällssug och hur gör ni för att motarbeta det?
Hej!
Är det någon mer än mig som får ett olidligt kvällssug och hur gör ni för att motarbeta det?
va e kvällsug för nåt ?
Det händer. Då äter jag något. Eller tar en karamell.
Sug på sängen? Ja, det sker och då är det bara att lägga sig. Älskar trådar med ofullständig TS.
Jag går och lägger mig
Sug på sängen? Ja, det sker och då är det bara att lägga sig. Älskar trådar med ofullständig TS.
Jag går och lägger mig
va e kvällsug för nåt ?
haru sånt sug ska du se över va du stoppat i dig under dagens gång först o främst.....då har du ätit fel.
Jag brukar ta mig max 1.5 dl slät yoghurt (utan frukter och bär), gör mina kvällsövningar och sedan lägger jag mig och somnar ifrån suget/hungern. ... Med vänlig hälsning, Pentra
jag menar va du ätit till frukost, lunch, middag, hela dagen alltså ? har du ätit fel där får du nog kvällssug.
Äh, alla människor kan få sug efter något på kvällen oavsett vad dom ätit under dagen. Så att man automatiskt "ätit fel" är ju bara BS.
Äh, alla människor kan få sug efter något på kvällen oavsett vad dom ätit under dagen. Så att man automatiskt "ätit fel" är ju bara BS.