Fertilitetsutredning
Har ni inte fått reda på era prover än, inte ens din sambons?
När har du ditt läkarbesök? Hoppas dina prover är bra.
Nu när vi var hos läkaren kunde jag känna vilken sida jag haft ägglossning på, förra veckan misstänker jag att jag hade äl, började få ont på väster sida nere i ryggen, plus att jag fick älflygningar och nu när jag var hos läkaren såg han att ägget hade släppt från vänster sida.
Innan mens brukar ja ha som mer mensvärk över hela magen och vid äl har ja mer ont på antingen vänster sida eller höger, men det är inget jag behöver smärtstillande för. Vilken dag på din cykel är du idag? Hoppas din mens snart kommer igång, kramar...
Nej ingenting än. Inget läkarbesök bokat. Först måste jag göra sista undersökningen. Tror vi bokar ett återbesök då, Så har liksom inget datum att förhålla mig till. Superstörigt. Det enda jag egentligen vet är att mina äggledare inte är tilltäppta, och att jag har pcos, fel på sköldkörteln samt troligen endometrios. Och vad det verkar som dåligt med ägglossningar. Hu. Vill bara ha alla svar nu!
Okej! Häftigt att det går o koppla ihop! Jag har ju trott att jag haft ägglossning då jag haft rejält ont ca 2 v innan mens, förutom det vanliga mildare onda som kommer o går, och älflytningar, men tydligen kan det vart tomma ägglossningar. Så förvirrande alltihopa haha.
Nu är jag på cykeldag 34. Verkar som en lång cykel denna gång.. :/ så less på att bara vänta o vänta. de senaste har varit hyfsat korta, 30 och 37 dagar. Har jag tur kommer mensen snart, men den kan lika gärna vänta på sig länge, då min längsta cykel vart 81 dagar :/ Hur långa cykler var det du hade?
kram