velicious01 skrev 2016-02-12 15:39:29 följande:
Chbw: åh vad kul :) låter ju himla spännande med ny kur nu. Såg att du provat letrozol och ovitrelle, fick du några biverkningar av dom som svettning, värmevallning eller kände du av äl mer än innan o.sv? Börjar faktiskt bli lite nervös inför spruta o tabletter. Men sprutor är jag van vid (diabetiker här) så ingen fobi här iaf :P men de är mer pirrigt att börja ta hormonkurer..vet inte om vi får/ska köra på gonal f sen eller om de blir ivf.
är dina sköldkörtel värden ok eller hoppar de mycket nu? Jag fick ner mitt värde från 4 till 0,9 nu..men verka som de är på g upp igen.
Hoppas allt gick bra på kontrollen idag o håller tummarna här att de vuxit fina äggblåsor o att ni snart får ett litet frö ?
Vad ska ni fina i tråden hitta på i helgen?
Jag fick inga biverkningar av letrozol och ovitrelle, däremot av gonal-f blir jag väldigt känslig och gråter mycket, oavsett jag är glad eller ledsen. Ska ta ovitrelle nu också, när äggblåsan vuxit klart =)
Skönt att du inte har sprutfobi, samma här. Varken gonal-f eller ovitrelle känns när ens ticker med =)
De är okej nu, men jag är orolig då de aldrig legat bra stabilt utan blivit dåliga inom 3 månader. Så ska tvinga till mig ett nytt prov om några veckor för att vara säker på att de fortsätter se bra ut.. Har något mindre symtom iallafall, men en del kvar :/
Idag hade en liten liten blåsa vuxit till ca 8mm, så inte mycket att hurra för. Men ska fortsätta med sprutorna och sen tillbaks på tisdag för att se hur det ser ut då.
Hur går det för er?
I helgen jobbar jag hela nätterna o sover hela dagarna. Så inte så mycket :P dudå?
kram