Tess1984 skrev 2016-01-06 19:22:55 följande:
Hej fina.
Hade faktiskt en bra jul och nyår i år, tänkte knappt på att bli gravid eller graviditet överhuvudtaget men nu har jag troligtvis haft ägglossning och börjar genast känna efter om jag är gravid eller ej, om det är något som känns annorlunda som kan ge mig hopp. Upptäckte sådana flytningar man har vid ägglossning igår och idag samt konstig smärta på vänster sida som kommer och går, hade ju samma för vecka sen när jag hade beräknad ägglossning. Undrar om man kan ha ägglossning två gånger samma månad, om det är vanligt?
Såg att du fått mensen igen, så tråkigt =(
Är det första gången med sprutor nu?
Kramar i massor
Hej fina!
Vad skönt att du haft det bra!
Känner igen det där, att en känner efter .. har verkligen försökt koppla bort den här månaden men trots att jag var säker på att det inte tagit sig blev jag så ledsen när mensen kom.. :/
Vet faktiskt inte hur vanligt det är med 2 ägglossningar .. det borde ju gå om 2 äggblåsor vuxit men inte är redo samtidigt! :o
Ja. Förhoppningsvis iallafall. Måste på vul senast fredag för o hinna med behandling den här cykeln. Så ska ringa imorgon o hoppas på att de har tider på fredag! Alt imorgon bitti direkt efter jobbet.. =)
Massor med kramar!