chbw skrev 2015-10-10 22:25:10 följande:
hej tjejen! =) hehe, hoppas det inte var alltför segt när du skrev :D verkar funka bra här nu iallafall!
Idag är det lugnt, är helt slut efter att ha sovit dåligt i en vecka, och rejält förkyld på det. Men pigg i huvudet, är kroppen som är trött. Är på jobbet nu så förhoppningen är att jag får sova hela dagen imorgon =)
Ah okej. Spännande! Håller tummarna! Åh, låter alldeles underbart med spa och kompishäng! =) Har massage på tisdag, så det ser jag fram emot. Känns som det behövs så jag kan få slappna av o sova :p
Ja.. Jag är lite nojig nu, vi har ju egentligen sexförbud, men efter ett par glas vin gick det inte riktigt o hålla sig haha (dock använde vi skydd som vi hittade långt ner i sängbordslådan haha, o de hade inte gått ut så känns ändå rätt säkert)... O så är min temp mycket högre än vanligt, dock tror jag det beror på att jag sovit dåligt o förkylningen (inte feber, men nästan en hel grad högre än min normaltemp).. Är ju alldeles för tidigt för äl som tur e, så bör ju vara den dåliga sömnen.. =) Längtar till måndag så jag får veta om vi får försöka den här månaden. Trist o stoppa i sig mediciner o få ägg man inte får "använda" :o
Okej =) Hur många tabletter är det i en förpackning? Letrozolen är 30 tabletter i så jag kan använda dem i sex månader om jag behöver =) dock måste jag hämta ut ny spruta för varje gång :o
haha min sambo är likadan.. :p jag gillar kött men äter helst varierat. Måste tipsa om icas recept på vegetarisk korma. Så himla god! På tal om vegetariskt ;)
www.ica.se/recept/vegetarisk-korma-717304/ min absoluta favorit är dock jambalaya, som mitt ex mamma gjorde. Så god så jag kan inte ens beskriva det haha :p
Bra att han tar vitaminerna iallafall =) försöker få i sambon iallafall d-vitamin, men han kan inte svälja tabletter, så har fixat tuggtabletter :p men dålig på vad som mer kan behövas =) dvitamin tänker jag mest eftersom det inte är sol o han dessutom, precis som jag jobbar natt o inte ser så himla mkt sol =)
gulle. detsamma för dig, att mensen håller sig borta!! o att du får en toppen minisemester! massor med kramar! =)
Hej tjejen
Såg att du varit hos läkaren, tråkigt att höra =( , sa läkaren vad det kan bero på?
Själv är jag något deppig idag, negativa gravtest och troligtvis mens på gång. Jag får nog börja ställa in mig på IVF, känns som vårt sista hopp.
Nu har jag en kur pergotime kvar så lite hopp finns ju alltid, fattar inte vad som kan vara fel, vi har ju varit gravida tidigare men nu funkar det inte, känner mig så frustrerad och arg just nu.
Hoppas du får bättre besked på nästa läkarbesök, frågan du läkaren vad man annars gör?
Nu är jag hemma efter några intensiva dagar hos min kompis, nu fick jag känna på småbarnslivet, hehe...
Nu ska jag snart iväg och jobba, sänder dig massa kramar...