Fertilitetsutredning
Åh nej vad tråkigt! :( jäkla skitmens. Jag hoppades att det var din tur denna månanden. Förstår att du var ledsen igår.
Precis som du säger, även om testet var negativt och man känner sin kropp och det känns som man inte är gravid, så hoppas man ju ändå.
Jag tycker det blir jobbigare för varje månad man får negativa besked :( sänder dig massa varma styrkekramar!
Kolla med din läkare! Jag har gått på ultraljud båda gångerna jag åt pergo, och ska även göra denna gången då jag äter letrozole. Men jag har förstått att det är olika från läkare till läkare.
Japp det är nu på torsdag jag ska till läkaren. Jag känber mig väldigt upp och ner, mest ner. Undrar om det är hormonerna? Min sambo reagerade i morse och tycker att jag är "taggig", hehe.
Jobbigt för mig själv också eftersom jag också själv känner hur hemsk jag är stundvis!
Helgen har varit väldigt lugn. God mat, långa promenader och en del serietittande. Kollar breaking bad nu, vi är nog ganska sena känns som alla har sett den. Men vi är inne på säsong 3 nu och jag tycker den spårar! Har du sett den?
Idag var vi en sväng på ikea och bunkrade upp med lite ljus inför hösten. Älskar att tända ljus nu när det börjar bli ordentligt mörkt om kvällarna!
Mysigt med kräftskiva! Älskar kräftor och alla goda tillbehör.
Känner med dina känslor att man så gärna vill få ge sina nära och kära ett positivt besked. Jag tänker nästan på det varje dag.
Hoppas verkligen det blir verklighet snart. Tänk att få ge det vid julmiddagen, helst ännu tidigare iofs <3
Kul att höra från dig tjejen! Önskar dig en fortsatt trevlig söndag.
Själv ska jag snart kila iväg på ett body pump-pass.
Många goa kramar
Sambon har varit iväg och handlat choklad till mig, brukar han när jag inte mår bra. Vi har även pratat lite idag om våra känslor, eller mest mina eftersom att det är jag som gråter mest.
Ja jag kan tänka mig att hormonerna kan bli värre när man äter sådan medicin, jag märkte det på denna kuren, har varit mycket känsligare under hela månaden, väldigt mycket upp och ner skulle jag säga, har känt mig otroligt stressad.
Ja tänk om man vore gravid till jul? Gud vad underbart det skulle kännas, jag vågar faktiskt tänka tanken, tänk om!!
Julen är en mysig tid och det kommer bli ännu mysigare dagen man själv får barn.
Breaking bad har jag inte sett, vad handlar den om? Jag älskar övernaturliga tvserier, just nu har jag sett första avsnittet av Merlin och den verkar underhållande, rolig men lite småtöntig, men det passar mig utmärkt, haha.
Vad duktig du är som kilat iväg och tränat, idag tänkte jag inte röra en fena men på tisdag när jag är ledig ska jag ut och springa med syrran och hennes hund. =)
Vi har tagit några pass i skogen nu och det är så roligt.
Händer annars i veckan? Krama i massor fina...hoppas du fick ut lite av ditt taggiga humör under styrkepasset, *blink* kram
Själv har jag ätit lite choklad men det hjälpte lite i alla fall men hade nog varit bättre med lite motion, hehe kram