chbw skrev 2015-08-26 10:05:11 följande:
Tydligen hade vi,trots massor med dubbelkollar o så,råkat boka från 26 och inte 25. Men de hade ett rum ledigt så vi fick det,så vi slapp leta annat boende en natt :) ägaren här är verkligen toppen. Supertrevlig osv.
Ja mensen kom nu idag :( prick på uträknad dag efter ägglossningen.. Ska leta upp ett apotek o se om de har några mildare värktabletter än mina starka,känns som jag kommer må illa om jag tar dem i den här värmen,när jag dessutom äter mindre än vanligt :o får bli ett par dagar utan bad för mig. Kika på sambon när han badar :p o nu kan jag ta nått glas vin också, eftersom det inte är nån bäbis på g än!
Näata vecka på vår.förlovningsdag ska vi nog åka på en dagstur med lunch, bad o snorkling på en båt iallafall :) så hoppar vi över middag efter o köper led lite frukt o sånt på nån affär o äter på terassen.
Ja det var härligare än jag trodde :) inte så kallt heller utan bara svalkande :)
Hoppas nacken känns bättre idag! Massor med kramar :)
Hallå girl =)
Vilken tur att det löste sig, hihi...hehe fick mig att tänka på när vi skulle hem från Florida och missade flygplanet, vi hade kollat fel på tiden och fick sova över på flygplatsen, hehe..
Ja njut nu av ett glas vin på semestern, kolla in de härliga solnedgångarna och dröm dig bort.
Åh vad ni kommer få det mysigt på er förlovningsdag, fantastiskt firande...njut, njut och njut av er fantastiska dag tillsammans.
Idag känns det bättre i nacken, tränat lite yoga nu alla dagar denna veckan.
Gick en lång promenad i skogen också idag, där samlar jag verkligen energi och kraft.
Idag har jag troligtvis ägglossning, har molande värk på höger sida, men känner något på vänster också. Har enormt med lust och flytningar.
Vi har myst till det både igår och idag sen tänkte vi ta en runda imorgon också, haha då borde man väl ha prickat den magiska dagen?
Läkaren trodde jag skulle ha ägglossning inom 2 dygn så man får hoppas på det.
Ha en fortsätt trevlig semester....kramar