Fertilitetsutredning
Äach bild nr 2 blev extremdålig på fl :o
Äach bild nr 2 blev extremdålig på fl :o
Hej fina
Jag tycker mig faktiskt se något svagt på båda av dina tester, du måste uppdatera om kommande tester, när hade du beräknad mens?
Nu tror jag min ägglossning är på ingång, hugger till i höger äggstock och har sådana flytningar som jag brukar ha vid ägglossning.
Denne veckan har jag inte alls många planer, idag ska jag jobba.
Tisdag ska jag fika med en vän nere i stan och jag ska på akupunktur, ska bli så spännande.
På Torsdag är jag och sambon lediga tillsammans och då ska vi storhandla och besöka möbelaffär. Vi ska försöka fixa lite nya bokhyllor till vardagsrummet.
Vad har du för spännande planer? =)
Ska bli kul att se fortsättningen på dina tester, håller verkligen alla tummarna.
Kramar i massor
Hej!
Tycker mig också se något svagt. Har du tagit något mer test?
Håller tummarna för dig!!
Kramar
Hej =)
Hur är det idag? Ja gör gärna det, har du frikort betalar du inget, hur smart som helst. =)
Jag kommer få akupunktur i några månader nu, kunde även få det om man är gravid tydligen för att lugna kroppen.
Kolla på mottagningar i närheten av dig, kolla upp innan om frikort gäller, tror inte det gäller på alla mottagningar nämligen. Jag trodde nog inte riktigt på akupunktur först men jag måste erkänna att jag är väldigt förvånad men man provar ju allt för att må så bra som möjligt och detta lugnar mig.
Hehe, jag är verkligen imponerad över alla som jobbar natt, jag har aldrig gjort det men jag tror aldrig jag skulle palla det faktiskt.
det bästa med nattjobb är nog att man bara jobbar några pass i månaden så det blir mycket ledighet?
Har du tagit fler tester? Nu tror jag min ägglossning är över, kände lite hugg i vänster äggstock igår och har inga ägglossningsflytningar kvar, så nu väntas den eviga och jobbiga väntan på mensen, hatar verkligen denna perioder.
Varje månad önskar man att man får plus och snart tappar jag tålamodet.
Nu ska jag snart iväg och jobba, hoppas du får en fin dag. kramar
Hejsan hoppar in här, ni som utreds vad har ni gjort på utredningen hittills o vad pratar de om att ni ska göra?
Vi har ett barn sen innan o utreds, vi går hittills lämnat blodprov, spermaprov, kollat äggledarna via ultraljud, spolat mina äggledare och allt ser normalt/friskt ut men vi har ändå inte plussat o försökt över ett (aktivt) år nu..
Börjat m natural cykel med för att se om det kan hjälpa.
Hej fina
Nej, usch början på förkylning kanske? Jag mår bra, försöker tänka på annat än att vänta på mens eller blivande graviditet.
Hur går det för dig? Tagit fler tester? Hoppas mensen håller sig undan.
Jag menade högkostnadskortet, jag brukar kalla det frikort. haha :P
Ja det kommer man snabbt upp i när man besöker läkare hit och dit ofta.
Tror jag fick frikortet väldigt snabbt i våras/somras när vi gjorde fertilitetsutredningen. =)
Annars mår jag helt ok, längtar efter bebis något fruktansvärt bara och så fort man nämner det till vänner så får man höra att man inte ska tänka på det, men hur jäkla lätt är det då? =(
Ibland känns barn så långt borta och ibland känns det som om barnen snart kommer, skit jobbigt att sväva där mellan hela tiden.
Nu ska jag träna med syrran, då brukar jag bli på bättre humör.
Om nu mensen skulle komma när börjar du med sprutor och ultraljud kommande månad? Nu hoppas jag mensen håller sig borta....sänder dig en stor och varm kram.
Började blöda igen imorse, så ingenting den här gången heller.
Imorgon direkt efter jobbet ska jag till fertilitetsmottagningen och göra ett ultraljud och se så det är lugnt inför ägglossningsstiumlering den här cykeln. Som jag förstod det ska de kolla så det inte finns rester kvar av nån stor äggblåsa som kan förhindra att det går bra.
Får se hur morgondagen går. Är redan trött. Och så läkarbesöket direkt när jag går av jobbet. Och Sen ska jag upp tidigt och åka iväg... Ska va nått firande för företaget. Vet ärligt inte om jag orkar. Får se helt enkelt...
Vad tråkigt att höra! Håller tummarna att ni får klartecken imorgon!
Förstår om du är trött. Jag ska resa bort under helgen och hoppas att de här sista dagarna i väntan på mensen går ruskigt snabbt så vi kan få börja på pergon någon gång. Bör få mens på söndag eller måndag.
Kanske kan firandet ge något annat att tänka på en stund? Om du nu orkar vill säga.