Fertilitetsutredning
Ja okej! Jag har ju d-vitaminbrist (fast det var i juni/juli så borde ha mycket bättre värde nu efter medicinering o sol) så äter just nu dubbel dos på de tabletter jag fått från apoteket.ska dock köpa högre styrka så det bara behövs en tablett :) men nyponpulver ska jag nog kika på o kanske beställa hem :)
Okej! Vad härligt :) har en fotovägg med våra käraste släktingar/syskon/vänner hemma. Tror det är 13 bilder i a4storlek. Hur nöjd som helst. Ska nog försöka få till en till fotovägg nånstans i lägenheten sen :) är så kul med egna foton på väggarna! :)
Det ska vi ha! Okej :) hur länge kommer du gå.hos fysioterapeuten? :)
Oh, är ju rätt mysigt med regn om det ör ordentligt mycket regn :) om vädret stämmer kommer det regna vår sista dag här.. Haha :) isåfall hoppas jag att det verkligen vräker. Annars behlver d inte regna ;)
Massor med kramar!
Ja D-vitamin är en viktig vitamin, gärna 50 -100 mikrogram om du har brist, apotekens D-vitamin är oftast inte lika starka som våra D-vitamin i hälsokost. Nu kommer du säkert lagra in lite extra när du är i solen. =)
Jag jag älskar också foton, när jag kommer hem till folk är jag mest intresserad att se alla foton, ( fotovägg) typ, hehe.
Det var faktiskt mitt sista besök hos sjukgymnasten idag, han tyckte jag hade gjort fina framsteg med både nacke och rygg, jag har följt hans råd både vid träning och hur jag har min hållning och allt känns mycket bättre nu fast inte helt 100%, om jag hade mer besvär efter 3 veckor skulle jag höra av mig igen.
Ha nu en fortsatt bra kväll, jag ska mysa i soffan nu =)
Kramar i massor