Fertilitetsutredning
Hon sa något om att vi är så unga och då kollar man. Haha jag vet inte heller riktigt hur den doktorn tänkte det lät ju lite konstigt att dom kollade det men vem vet det kanske va någon rutinkontroll som dom måste göra? Men tycker också de lät konstigt att hon kollade dig för det
Tror att hon sa att dom var 3cm och att dom va i bra storlek är lite osäker på vad hon sa för storlek.. Jaha oj va tråkigt att du har det men det måste ju på ett sätt vara skönt att veta om det
Haha ja de är nog lite tidigt nu men håller tummarna att det går som det ska och att pluset kommer
Okej, enligt min app så är genomsnittliga cykeln 28 dagar (hadde 29 dagar förra månaden) så enligt min app så är jag i mina fertila dagar nu och ska ha ägglossning på söndag, enligt andra appen så har jag 33 dagar i genomsnitt och börjar mina fertila dagar i morgon oxh har min ägglossning på tisdag (andra appen är fertilityfriend och första är p tracker). Okej det lät smart ska nog göra så när jag får mina tester beställde ifrån wish
Du är också gullig <3 tack
Kramar
Ja okej, men skönt o trappa ner, du får uppdatera om hur det går! =)
Ja okej =) håller tummarna att du snart får bra svar!
haha okej? lustigt. Ja, kan inte riktigt köpa hennes logik att det kan va därför jag har ont eftersom jag haft ont så länge.. :P
okej =) Det låter bra iallafall! Ja, det är skönt o veta och skönt att veta att det är relativt enkelt att få hjälp av t.ex. sprutor för o få ägglossning!
ja det är ju det haha! :D
Okej. Då blir det väl lagom o börja testa på typ torsdag eller fredag =) Okej! Jag har därifrån o e hittills jättenöjd =)
<3
kramar