Fertilitetsutredning
Haha, min sambo är tack och lov ingen fotbollsfantast men han älskar att spela dataspel men det gör faktiskt jag också, vi är spelnördar. =)
Tack för tipsen om fotoframkallning, jag har faktiskt skrivit ut ett foto idag på syrrans dotter och satt in i en fin ram. Blev hur nöjd som helst, tror också det är billigare att framkalla över nätet. =)
Vet du om det kommer några spännande trevliga tv-serier i höst?
Hoppas du får en trevlig kväll, kramar i massor och lycka till nu under ägglossning...kram
Okej =) åh så härligt när man blir nöjd med bilderna man framkallar!
Jaa, flera av mina favoritserier börjar igen efter uppehåll (fast i usa, inte här :P)! Hehe. däremot vet jag inte så många nya. 100 code började häromdagen på femman dock, säsong 1 avsnitt 1. Den verkade rätt bra, så ska nog försöka se den =) Men bl.a. så har awkward och young&hungry börjat, o så ska bones, criminal minds, greys anatomy, doctor who, supernatural m.fl. börja :D så blir massor att se, hehe.
Haha, är typ ett hormonellt vrak känns det som. Sambon var tvungen o åka till jobbet, då kicka hormonerna in o en annan började nästan grina... haha. Och sen surig. Och sen som vanligt igen.. Man blir ju knäpp =) Som tur är lär vi hinna ses en stund imorgon innan det är dags o sova iallafall =) Han är hemma kring 08, så lagom o gå o lägga oss samtidigt :p
Hoppas du får en härlig kväll med! tog efter dig och tände lite ljus o starta en film medans jag syr =) massor med kramar!