Fertilitetsutredning
Jag fick inga biverkningar av letrozol och ovitrelle, däremot av gonal-f blir jag väldigt känslig och gråter mycket, oavsett jag är glad eller ledsen. Ska ta ovitrelle nu också, när äggblåsan vuxit klart =)
Skönt att du inte har sprutfobi, samma här. Varken gonal-f eller ovitrelle känns när ens ticker med =)
De är okej nu, men jag är orolig då de aldrig legat bra stabilt utan blivit dåliga inom 3 månader. Så ska tvinga till mig ett nytt prov om några veckor för att vara säker på att de fortsätter se bra ut.. Har något mindre symtom iallafall, men en del kvar :/
Idag hade en liten liten blåsa vuxit till ca 8mm, så inte mycket att hurra för. Men ska fortsätta med sprutorna och sen tillbaks på tisdag för att se hur det ser ut då.
Hur går det för er?
I helgen jobbar jag hela nätterna o sover hela dagarna. Så inte så mycket :P dudå?
kram
De går segt här mensen dök aldrig upp så får knapra primolut o har mensvärk från pip, ömma tuttar o ett himla humör hehe men de är de värt ju o sen börja med letrozol o ovitrelle inför insemination sen :P
Har också jobbat nätter i helgen o nu ledig ett par dagar så de är skönt. Berätta sen hur de går finis. Kram