Fertilitetsutredning
Slapp den värsta smärtan så kunde bara ha kul :) lite småjobbigt var se o få veta att sambons kusins tjej väntar barn nr2, men blev mest glad för dem :) vi umgås inte jättemycket med dem ändå. Kanske skicka nått par bäbisbyxor när det närmar sig :)
Jo, efter äl har jag låtit bli nu. Eftersom jag ändå blödde kändes det säkert :) men oj som det blödde. länge sen det var så mycket. Sambon råkade se lite och trodde jag skulle blöda ihjäl haha. Mer bevis på att cykeln börjar bmi normal igen iallafall! :)
Nej, idag kom vi hem. Superskönt! Imorgon ska mina två yngsta syskon (6&8 år) sova över,så blie myskväll med pizza o film har jag tänkt. Ska också få hem ny klätterställning till katterna, så det blir kul. På tisdag ska jag på bio med min kusin, missar hennes 18årsfest pga jobb, så bjuder ut henne istället haha :) annars blir det bara o slappa, sy o läsa tror jag :) ligger efter med böckerna. Har som mål o läsa mer än förra året ;) iof inte svårt då jag läste ovanligt lite då :p
Vad spännande det låter med Diggiloo ! Och kul med kompiahäng!! :) hoppas du får det toppenbra! Många kramar!
Vad skönt att höra, ja man blir samtidigt glad och samtidigt lite avundsjuk men det är inte fel att känna så. Fint att ge en gåva till bebisen, bebisbyxorna blir ju hur bra som helst. Snart är det vår tur, vi får försöka tänka så....
Oj, det verkar ju jobbigt att blöda så mycket, jag blöder väldigt lite, ovanligt lite.
Blöder bara en dag och då är det inte överdrivet mycket, sen brukar jag blöda halva dagen efter sen avtar allt och går över till bruna blödningar, hehe känner verkligen att jag har tur där....jag har vänner som alltid blöder 5 -8 dagar...
Hur många dagar brukar du ha mens?
Åh vad mysigt med syskon mys, vilka filmer blev det och vilken film ska du se på bio? =)
Hoppas du fick en trevlig stund med syskonen, min lillasyster är 13 år idag men under alla åren som hon växt upp, har jag passat henne väldigt ofta....hon älskade att komma hem till mig i 6 - 8 års åldern, härliga minnen sånt får man ta vara på.
Känns som jag har ägglossning på gång nu, flytningar börjar ändras och jag har mer lust, blir jag inte gravid denna månaden får vi piller nästa, så nu får vi bara hoppas....
Nu ska jag vila efter jobb, ha en bra kväll....kramar i massor