varningsljus skrev 2015-06-02 09:30:54 följande:
Hej!
Usch.. det är så ledsamt. Skickar massor med kramar <3
Stackars magen då.. det är säkert stress som du säger. Lättare sagt än gjort att bara varva ner
Men vad tråkigt med din syster också. Är det någon typ av förlossningsdepression som hon fått?
Mysigt att bli uppassad på! Vad bjöd han på för något gott?
Det där är guldvärt när man inte är på topp.
Helgen var ganska lugn. Min sambo överraskade med att bjuda ut mig på brunch på lördagen på ett jättemysigt värdshus söder om stan. Fantastisk mat! Vi höll på att äta ihjäl oss ;)
Min kusin var över på middag på fredagen också. Helgerna går så fort!
Nej inte denna månaden heller men det var väntat. Min sambo var inte hemma alls vid mina fertila dagar. Det kommer han inte vara denna månaden heller men i juli hoppas jag på att vi kan få vara med varandra vid "rätt" tid, då tror jag att jag kör en pergotimekur igen. Har bara ätit en kur änsålänge. Min läkare har inte sagt något maxantal kurer, utan det är upp till oss om lite om och isåfall när vi vill sättas i kö till IVF. Jag drar mig lite för det, hoppas så att vi ska lyckas på egen väg. Hur känner ni?
Åh vad skönt att allt har gått bra för er. Jag tror att ni kommer att lyckas snart! <3
Många kramar
Hej !
Ja det verkar som om att syrran har fått en liten depression men allt går i vågor verkar det som, nu är det ju en liten som styr all hennes tid och man kan kanske inte göra allt som man gjorde innan, allt får ta sin lilla tid och till slut får man nog rätt på alla rutiner och bebisens rytm.
Mannen bjöd på en god oxbit, potatismos och en smarrig sås, till efterrätt bjöd han på chokladdoppade jordgubbar. Mums =)
Har du också en kille som överraskar med god mat? Mysigt att han bjöd ut dig det blir man också super glad av. =)
Jag känner nog som dig faktiskt, drar mig lite för IVF. Jag vill också att vi lyckas gravida på naturlig väg, slipper man all den pressen som IVF innebär.
Läkaren tyckte först att vi skulle gå direkt på IVF men jag lyckades övertala honom om ägglossningsstimulerande istället. Vi hade ju pratat om det från början och det var det jag hade ställt in mig på.
Jag tänker nog att vi kör några kurer pergotime och funkar inte det får vi bli satta i IVF kö men jag hoppas verkligen att vi blir gravida innan.
Vad händer annars i helgen för din del?
Nu ska jag mysa i soffan, har varit en jobbig dag med besök hos moster och mormor, moster kan fortfarande inte fatta att hennes son är borta, usch detta är så hemskt.
Trevlig helg och massa kramar.