Fertilitetsutredning
Jag vet inte om jag berättat det i just den här tråden förut, men du kan ha läst det i nån annan tråd också haha ja, jag tycker det är rätt så fiffigt. Har ju liksom inte lust att lägga ut en förmögenhet på clearblue direkt. Har använt mig av stickor i ca 2år nu så det blir ju en del
Du jag tänkte på en sak. Du har inte försökt att tempa? Det gör jag sen två år tillbaka och det har hjälpt mig massor att förstå min struliga cykel pga pco:n. Detta gör jag parallellt med äl-testen. Man tar sin temp varje morgon innan man stiger upp och registrerar i en app som registrerar detta i en kurva, sen kan man utläsa om/när äl varit. Då höjs tempen och håller sig förhöjd fram till mensen kommer ca 14 dagar efter el förhoppningsvis ett plus.
Okej :) jag har tempat ca en månad bara, missat någon dag. Tyvärr blir det lite olika tider varje dag pga att jag jobbar nätter o vaknar allt.mellan 1430-1900 beroende på om.jag jobbar ellee inte. Tror jag har för lite data för att det ska gå o räkna ut, men öe på g iallafall. Har fått högre temp pga levaxinet också. Föeut hade jag mellan 34.5-35.5, o nu i snitt kring 36.3-36.5 varje dag, rätt ovant haha. Var upp i 37.1 imorse utan feberkänslor så känns ju som det börjat stabilisera sig,då går det säkert o lita mer på tempen framöver också :)
Tack föe tipset, ska definitivt fortsätta tempa också! :)
Kram