Fertilitetsutredning
Snö är det enda bra med vintern ;)
ja, det är härligt att det börjar kännas bra igen, saknar judon jättemycket, höll på i tio år, men kan som sagt kanske komma tillbaka lite med framtida barn =)
Kampsport är det, den roligaste kampsporten :D inga slag o sparkar, men kast och knästående "brottning" =) otroligt bra träning för barn också, jag var barntränare och man märkte tydligt att deras motorik förbättrades rejält av träningen =)
Ja okej, vilken serie är det?? =) Min favoritserie nånsin är harry potter. Har inte hittat något som slår den på fjorton år, men många bra =) orange is the new black? ja den är bra =) dock ångrar jag att jag köpte den på svenska o inte engelska. Tycker ofta att det är lättare att läsa på engelska om orginalet är på engelska =)
Haha åh har försökt skriva dagböcker sen jag var typ åtta år. Det går i några dagar.. Bloggen har varit lite lättare, men uppdaterar i perioder. men kul att kolla tillbaks =)
haha okej ;) kanske du får testa på o sy nått plagg, det är faktiskt väldigt kul =)
här är det senaste jag sytt: lite snett men rätt nöjd ändå. O man kan ju anpassa kläderna precis hur man vill =) och ingen unge kommer ha samma.
Ja, det blev rätt fullt mot slutet av veckan =) Åh önskar dig en härlig vecka med, trots full fart! =) Tack gulledu! Håller mina tummar för er med :D
Serien heter house of nights Oj det va lång tid hade många kompisar som läste dom böckerna och alla älskade dom så kan förstå att det är lika svårt att hitta något bättre för dig som för dom Okej jag tycker desamma har lite svårt för engelska dock så det beror lite på vad böckerna handlar om, är det många konstiga ord med så måste jag tyvärr välja svenska
Jag har också svårt att hålla i det tror att en utav dagböckerna skrev jag inte ut fören efter 2år haha
Gu va fint det va ja jag blir lite sugen att börja när jag ser det där tycker att det är kul att sy ibland (gjorde jul kläder åt mina hundar förra året XD) kör du efter någon mall?