Fertilitetsutredning
Ja just ja, vart skulle ni i höst? Var det London? Jag kommer nog åka till Skottland i höst. Jag har hört att naturen är vacker där och där finns mycket historia.
Åh vad mysigt med grillmat. jag grillade igår och lyckades få ett par goda korvar på grillen, hehe. Jag och kusinen hade en mysdag tillsammans med hennes barn.
Nu ska jag jobba mitt sista pass för helgen, ledig lördag, söndag och måndag. Imorgon ska vi ha lite gäster här hemma och på söndag tror jag att jag kör till en campingplats där familjen befinner sig för lite lugn och ro. =)
Ha en trevlig ledig helg, mys nu riktigt med god grillmat. =)
Kramar i massor
Ingen äl i sikte än verkar det som, fortfarande negativa stickor, men den har ju fram till ungefär 15e på sig, så får se när det blir. Apparna säger 13e eller 15 (de som har varit rätt hittills). Jo, det onda beror nog dock på att endometriosen håller på o bli värre. Ska ringa mottagningen på måndag o se om jag kanske kan lyckas få en tid o behandling nu innan vi åker till italien =)
Ja precis, london i höst :D drömt om det i flera år, så blir nog superkul!
Åh så härligt! Också hört att det är vackert där :) Dit skulle man åka nån gång kanske.. :)
jo. Inte samma som o grilla på kolgrill ute, men gott ändå! Åh, låter som en härlig dag!
Åh kom på att jag drömde att vi fått vår bäbis inatt. O precis när jag skulle prova kläderna jag sytt så kom sambon in o väckte mig så vi skulle hinna handla.... :p typiskt att drömmar bara är drömmar änsålänge :/ Längtan slog till extra mycket inatt på jobbet, var nog därför drömmen kom..
Okej! Skönt =) o kul med gäster o camping! Vi slappar nog bara imorgon, o på söndag kommer nog sambons vän över på middag o skitsnack =)
Detsamma till dig! Ha en underbar kväll och helg!
massor med kramar!