chbw skrev 2015-05-08 18:38:21 följande:
Tror egentligen skillnaden i sig bara är formen man får i. Fast inte säker. Båda formerna ger i alla fall större "risk" för flerbarnsbörd =)
Ja. Det är så frustrerande. Ska försöka komma ihåg att ringa på måndag morgon o se om jag kan få iallafall mina svar på blodproven o sen en klarare bild över varför de behöver kolla livmodern igen..
Ja, de kollade livmodern först och spolade efter. Iallafall där jag går =) men det borde ju vara likadant på andra ställen också, känns ju som onödigt att inte göra både och när de ändå är inne med katetern...
Jaha, vad lustigt :O
Okej. Ja. Superfrustrerande. Tror jag haft cykel på 28-30 dagar förut, innan den blev oregelbunden. En gång hittills har jag haft cykelpå 81 dagar o de övriga har de varit 34-37 dagar i varje cykel. Kanske har jag tur o det här blir en cykel på 37 dagar? får se =)
Ja jag hoppas det med. Går ju även utredning/behandling för sköldkörteln och nu ska jag till psykiatrin också (visserligen för att jag vill ha tyngre kedjetäcke, men läkaren på smärt tyckte att jag ska träffa psykläkare också.. :P) får se hur det går =) Stor anledning till det nedstämda är ju att det inte blivit nån bäbis än, och att jag inte vet till 100% vad som är fel och om jag kommer kunna bli gravid alls eller om jag kommer behöva hjälp...
Detsamma!! =)
kramar
Det stämmer säkert =)
Får se vad det blir för min del när vår behandling blir aktuellt.
Kommer säkert bli hur bra som helst. Ja bra att du ringer på måndag, någon borde ju veta tycker man, det är ju tortyr med denna väntan men det blir säkert bra ska du se.
Min mens borde nog dyka upp någon dag nästa vecka om jag kollat rätt i kalendern, i så fall ska jag ringa läkaren och få tid till spolningen, det skulle tydligen göra direkt efter mensen. Usch svider lite i magen när jag tänker på det, kanske inte just smärtan utan för resultatet, vill bara att allt ska vara klart nu så man får rätt behandling, så man får sitt efterlängtade barn någon gång.
Jag tror faktiskt att din mens är på väg, låter så när du beskriver symtomen.
Kommer säkert nu i dagarna. Brukar du ha ömma bröst också?
Just nu känner jag mest smärta i brösten, inte så mycket i humöret tack och lov, men denna månaden har jag haft så mycket annat i tankarna, planerar vår resa och ser fram emot det.
Åh jag förstår din nedstämdhet =(, jobbigt med denna ovisshet, skönt att prata av sig. Jag vet att jag gick till en kurator efter våra missfall, blev jätte nedstämd efter det, fick även äta antidepressiva där några månaden men jag tog mig upp på ytan igen, man känner hopp och får kraften tillbaka igen så småningom.
Tränade du någonting förresten? Träningen har hjälp mig mycket, nu ska jag och sambon ut i skogen och springa, där finns även träningsredskap som stockar och andra ställningar där man kan träna mage och rygg. Igår sprang vi i trappar och körde styrka, var helt slut efter det. =)
Ha nu en bra dag tjejen, tänker på dig och håller alla tummarna jag kan för dig.
Kram