Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag
    lanylena skrev 2015-04-02 11:58:52 följande:

Vad spännande mer fler med samma symptom

Ja, jag har BIM 7 eller 8 april. Lite ovisst vilken dag då jag hade starka ÄL-test 2 dagar i rad.

När ska du testa?

Tänk om vi plussar :D
  • Vadvetjaaaaag

Idag har jag inte haft alls lika ömma bröst och inte alls lika mollnande värk i magen som innan. Ja är kanske inte gravid ändå som ja trodde... Men ja vet inte ?

• Vadvetjaaaaag
    louisep87 skrev 2015-04-04 09:46:08 följande:

Nu blir nog bilden upp och ner men det syns iaf vad det står. Överlycklig är bara förnamnet!

Så underbart !! Vad har du haft för symtom ?:)
  • Vadvetjaaaaag
    Tassen skrev 2015-04-05 21:28:30 följande:

Man vill så gärna att man inbillar sig.

Ja, ömma bröst, uppsvullen mage osv.

Aha okej :P verkar konstigt men visst det kan säkert gå så långt :) men tror knte ja inbillar mig när ja till å med på natten vaknar av att ja ligger på mage å får så jävla ont i bröna ;)
  • Vadvetjaaaaag

Negativt test idag på bim-4 men har ett testa tidigt som mäter 10ml men vet inte när ja kan prova med de ?:)

• Vadvetjaaaaag
    lanylena skrev 2015-04-07 14:17:22 följande:

Hur många dagar har du mellan ÄL och BIM?

Nu räknar jag 14 dagar men jag vet ju inte riktigt :( men jag hade äl efter 14 dagar från första mensen.
  • Vadvetjaaaaag
    lanylena skrev 2015-04-07 14:43:29 följande:

Okej, och du räknar ÄL-dagen som den dag då testet blev svagare igen efter positivt ÄL-test?

Ja precis :)
  • Vadvetjaaaaag

Känns som att mina symptom har avtagit förutom att brösten fortfarande är stora. Någon mer som haft så att symptomen avtar innan bim?

• Vadvetjaaaaag
    lanylena skrev 2015-04-09 09:32:11 följande:
    Men åååh, grattis! Jag visste det!! Hur var symptomen nu det sista?
    Hihi tack :D
    alltså jag hade mest symptom förra veckan. Denna veckan har det mest varit att mina bröst varit stora å tunga, liiite känningar i magen ibland, de liksom drar lite. Å sen har min mage varit väldigt orolig. Men nu idag känns det mer i magen :)
  • Vadvetjaaaaag

Ååååååh vad ni är söta allihop !! tusen tack! men jag trodde inte att det skulle gå så fort så planeringen va väl inte så bra med tanke på att det blir ett decemberbarn, så folk kommer väl tycka att vi skulle vänta för att få de i januari men de är ju försent nu ;)

• Vadvetjaaaaag
    lanylena skrev 2015-04-09 09:55:52 följande:

Åh vad roligt! Vi som hade ÄL typ samtidigt. Du som var lite orolig att det inte skulle ha blivit nåt när ni bara låg 26/3 och 28/3. Det gick ju vägen. Wohoo!

Jag väntar otåligt in mensen fortfarande!? Om det skulle följt schemat så skulle den kommit 7 eller 8/4? Har inte kommit än? Och blanka test.

Hur känsligt är RFSU's testa tidigt? Jag har bara Testlagrets stickor som mäter på 25mlU/ml tror jag.

Haha ja det gjorde ju de :) stackars barn å bli född i december bara, precis som ja ;) och jag har sagt att ja inte ska ha något decemberbarn för att jag inte gillat de haha;) där fick man för det :)
    Åååh :( vilket skit... Jag hade apotekets testa tidigt. Inte rfsu. Lloyds apotek. De mäter 10mlU/ml.

• Vadvetjaaaaag
    lanylena skrev 2015-04-09 10:33:37 följande:

Okej, du hade bara det testet eller?  Inget test som inte är lika känsligt?

Jo de har jag :) tänkte prova det imorgon :)
  • Vadvetjaaaaag

Jag har tagit några tabletter nu under typ två veckor som är mot halsbränna. Har tagit 6 stycken av dom. Läste nu att man inte skulle äta dom om man va gravid eller misstänkte de, för då skulle man prata med läkaren. HJÄLP??? Kan jag ha skadat barnet ?

• Vadvetjaaaaag

Tog ett "vanligt" test idag, det visade svaaaagt svagt svagt. Men det va jag beredd på för igår vid 11 både åt jag och drack massa mjölk så vaknade för en stund sen å va jätte kissnödig och det syntes att de va lite ljusare så de va väl lite utspätt :) tänkte ta ett till imorgon och se :)

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-04-10 06:29:59 följande:

Spännande! Stort grattis till det lilla miraklet. <3

Åh tack :)))) <3
Svar på tråden BIM april 2015