BIM april 2015
Och flytningar har jag ickså. Men dom är typ vita?
Och flytningar har jag ickså. Men dom är typ vita?
Vad spännande mer fler med samma symptom
Ja, jag har BIM 7 eller 8 april. Lite ovisst vilken dag då jag hade starka ÄL-test 2 dagar i rad.
När ska du testa?
När tror ni ja kan testa första gången om ja har äl den 11/4?:)
Idag har jag inte haft alls lika ömma bröst och inte alls lika mollnande värk i magen som innan. Ja är kanske inte gravid ändå som ja trodde... Men ja vet inte ?
Nu blir nog bilden upp och ner men det syns iaf vad det står. Överlycklig är bara förnamnet!
Hur kan man bli skengravid ? Kan man få symtom av de så som ömma bröst osv?
Man vill så gärna att man inbillar sig.
Ja, ömma bröst, uppsvullen mage osv.
Negativt test idag på bim-4 men har ett testa tidigt som mäter 10ml men vet inte när ja kan prova med de ?:)
Hur många dagar har du mellan ÄL och BIM?
Okej, och du räknar ÄL-dagen som den dag då testet blev svagare igen efter positivt ÄL-test?
Känns som att mina symptom har avtagit förutom att brösten fortfarande är stora. Någon mer som haft så att symptomen avtar innan bim?
Imorn är det bim-2, törs jag testa ? :)
Ååååååh vad ni är söta allihop !! tusen tack! men jag trodde inte att det skulle gå så fort så planeringen va väl inte så bra med tanke på att det blir ett decemberbarn, så folk kommer väl tycka att vi skulle vänta för att få de i januari men de är ju försent nu ;)
Åh vad roligt! Vi som hade ÄL typ samtidigt. Du som var lite orolig att det inte skulle ha blivit nåt när ni bara låg 26/3 och 28/3. Det gick ju vägen. Wohoo!
Jag väntar otåligt in mensen fortfarande!? Om det skulle följt schemat så skulle den kommit 7 eller 8/4? Har inte kommit än? Och blanka test.
Hur känsligt är RFSU's testa tidigt? Jag har bara Testlagrets stickor som mäter på 25mlU/ml tror jag.
Okej, du hade bara det testet eller? Inget test som inte är lika känsligt?
Jag har tagit några tabletter nu under typ två veckor som är mot halsbränna. Har tagit 6 stycken av dom. Läste nu att man inte skulle äta dom om man va gravid eller misstänkte de, för då skulle man prata med läkaren. HJÄLP??? Kan jag ha skadat barnet ?
Tog ett "vanligt" test idag, det visade svaaaagt svagt svagt. Men det va jag beredd på för igår vid 11 både åt jag och drack massa mjölk så vaknade för en stund sen å va jätte kissnödig och det syntes att de va lite ljusare så de va väl lite utspätt :) tänkte ta ett till imorgon och se :)
Spännande! Stort grattis till det lilla miraklet. <3