Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

BIM april 2015

Jag tog ältester efter uttaget av spiralen ifall jag skulle få en ägglossning. Och dom visade olika från dag till dag som ni ser på bilden under.
    Dom andra tre är från dom tre dagarna som varit nu som är på bilden över. "ska" ha äl på lördag om jag har en 28 dagars cykel. men har haft lite känningar i min högra äggstock idag och även lite molnande värk, fast de har jag typ haft sen ja hade mens. men man kan ju hoppas på att äl är på g.
  • Vadvetjaaaaag
    Fian88 skrev 2015-03-24 19:56:23 följande:

Hoppar gärna in här då jag är säker på att mensen kommer när som helst.

Bim 20/4, 10e försöket!

Hoppas inte den kommer :)
  • Vadvetjaaaaag

Inget positivt på äl än. Hur långt innan eran beräknade äl kunde ni börja se stegring på ältesterna? :)

• Vadvetjaaaaag
    Fian88 skrev 2015-03-25 13:21:42 följande:

Mensen kom idag precis som jag förväntade mig, så mitt bim får stå kvar, 20/4 10e försöket. 

Osis :(
  • Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-25 18:22:27 följande:

Äl verkar trots allt ha skett nu, då tappen åkt ner och stängt sig, samt att jag inte har äl-flytningar längre.

Även testet såg svagare ut nu när det torkat än i morse. Får bli ett nytt imorgon bitti för att kolla om det bleknat ytterligare. (Översta är från i morse, de under från igår kväll, respektive igår morse)

Hoppas de tog sig :)
  • Vadvetjaaaaag

Nu ikväll igen hade jag som glidiga flytningar men det va genomskinligt och som vita klumpar i typ eller så. Ursäkta för detaljerad information men va fasen haha. Någon mer som haft så innan äl å känner igen sig ? Eller haft de när det berodde på något annat?

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-25 20:32:20 följande:

Tack raring!

Flytningarna du beskriver är typiska äl-flytningar. Jag brukar få sådana typ en vecka innan ägget släpper, så det är nog på g skall du se! Hur ser äl-test ut?

Man kan ju hoppas :) jag har lite stickningar i magen till och från. Eller i äggstockarna rättare sagt. Jag har planerad äl på lördag om jag har en 28 dagars men ja vet ju knte hur lång ja har. Men ältest visar ingenting... :/
  • Vadvetjaaaaag
    Misshjb skrev 2015-03-25 20:35:35 följande:

Samma som jag har fått nu, 1 v innan bim. När har du BIM?

Ja än har jag inte bim. Har typ äl på lördag eller något. Känner att de sticker lite i äggstockarna till och från. Men ja vet inte som sagt. Har bim den 11/4 om ja har en 28 dagars. Men kanske har längre eller kortare. Ingen aning :( tänkte bara se om någon annan haft likadant innan äl eller så :) f
  • Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-26 05:14:14 följande:

Då ska du se att testerna säkert börjar ge starkare utslag närsomhelst nu!

Vad kör du för test?

Hoppas :) ja har köpt från graviditetskollen :)
  • Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-03-26 06:15:37 följande:

Har kört lite olika. Nu sist var det nog från bästpåtest. Känns likvärdiga de där billighetstesten.

Har du hunnit test nåt idag?

Ja jag vet inte heller riktigt men kan ju hoppas dom visar någorlunda rätt :) tänkte ta ett imorse men så ska man ju egentligen inte ta morgonurin va? Så jag tänkte ta i eftermiddag och se hur de ser ut :)
Svar på tråden BIM april 2015