BIM april 2015
Fick min mens idag :( Nytt försök nästa månad.

Fick min mens idag :( Nytt försök nästa månad.
Mensen kom igår kväll :(
Jisses, fick ett streck på staven idag! Kan se det klart och tydligt!! Bilden blev dock sämsta någonsin, men ni kanske ser ändå? Aaah vågar inte lita på det ifall det är spök, men samtidigt så är det så himla tydligt!
Konstig stickig molvärk idag, mycket flytningar och är sjukt lättrörd!! Hoppas verkligen att det tyder på graviditet. Fick hem ett gäng stickor idag så nu kan jag testa så mycket som jag känner för, blir säkert två om dan haha, ett morgon och ett kväll
Anar en skugga men eftersom det är en billig sticka och det inte går att se någon färg så tolkar jag det som negativt. Men är ju bara på bim-4
Dagens test! Ett tydligt streck som kom upp rätt fort! Vågar inte tro på något förrän clearblue och det digitala är taget, men nu är jag bra pirrig i magen! :D
Det var för tidigt med det digitala, men det vanliga clearblue är mycket starkare idag, så nu ska jag in och väcka min kära sambo och berätta nyheten! :D
Hoppar ur tråden nu. Blankt idag på bim-2 och den vanliga värken jag får nån dag innan mens har kommit!
Grattis till er som plussat och lycka till till er andra
Jag får nog också se mig besegrad. Blankt idag äl+11/bim-3. Men nya tag nästa äl!