• Fian88

BIM april 2015

Äl+5-6 idag. Men känns inte som att det här var vår månad heller. Känns lite som att varför skulle det ta sig nu liksom? Vi har ju prickat in alla andra äl också. Men ska klart bli spännande att börja testa nästa vecka ändå.

Jättegrattis till er som plussat!! Så underbart

• Fian88
    halo83 skrev 2015-04-12 06:33:58 följande:

Ingen december bebis för mig. Mensen kom nu 4 dagar tidigare... Får nog inse att vi inte kan få barn ihop.. Ger upp nu. 11 mån försök...

Tråkigt!

Jag kommer kontakta gyn om det inte blev nått denna gången heller, misstänker att mina hormoner är ur balans.
  • Fian88
    Gudinnan skrev 2015-04-13 15:12:12 följande:

Bim var 8/4 och fortfarande ingen mens

Inga symptomer mer en att jag har "träningsvärk" sidan av båda brösten och molvärk och ryggvärk men ryggvärken e nog för att jag har diskusbråck och molvärk nog för att trållet kommer på besök lite senare än trott.

Men vi får se.

Tråkigt bara att imorgon skulle mensen ha slutat tråkigt då man har mens i 7 dagar och bara ett få dagar efter mensstopp så har man ägglossning.

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ? ?
    Har du testat nått?
  • Fian88
    HCS skrev 2015-04-14 08:23:17 följande:

Blir inte klok på min ägglossning! Någon som har en teori?

Jag har sen den 10e fått svaga rosa streck på ägglossningstest, har haft molvärk i magen, acne och ont i brösen som jag brukar ha vid äl. MEN inga äl flytningar att tala om som jag brukar, lite kvällen den 12e bara. Inte heller ökad sexlust som jag brukar. Det starkaste testet fick jag igår vid lunch(bilden) Sen blev det svagare både em och kvällen ännu svagare. Har inte tagit nåt idag, men känner inte nåt i magen längre och inga flytningar.

TROR NI JAG HAFT ÄL?

Förra månaden fick jag jämnstarka streck på dessa stavar precis innan äl då jag också fick superont i magen som jag ALLTID har vid äl.. Den brukar också alltid komma på dag 15, det är i morgon, dock efter tidigt mf/en dryg vecka sen mens.

Tacksam för svar! smile1.gif

Även kvinnor utan problem med sin cykel hoppar över en/ett par ägglossningar per år. Kan ju såklart vara så att du missat stegringen men som sagt, fullt normalt att äl uteblir nån gång!
  • Fian88
    HCS skrev 2015-04-14 09:07:56 följande:
    Fian88 skrev 2015-04-14 08:49:53 följande:Även kvinnor utan problem med sin cykel hoppar över en/ett par ägglossningar per år. Kan ju såklart vara så att du missat stegringen men som sagt, fullt normalt att äl uteblir nån gång!
    Tack för era svar! Har samma teori som du Symetrical. Min äl har aldrig uteblivit förr..

Känner du av äl väldigt tydligt? För även om man får positivt test är det inte säkert att ägget verkligen släpper. Hoppas den bara är försenad och att den kommer snart
  • Fian88
    HCS skrev 2015-04-14 09:25:19 följande:
    Ja, jag får skitont i magen under några timmar. Det är ju inte helt hundra att det släpper varje gång kanske, men skulle tro. Nu har jag bara haft känningar, det riktigt onda har inte kommit än. SÅ det troliga är väl att det är pågång. Ska vänta en timme och ta ett nytt test. Vid 22 igår kväll var det nästan blankt igen. Men känner lite i magen igen nu. Det kan nog vara så att det tar tid innan det kommer, var så sist efter mitt första mf om jag inte minns fel. Då trodde jag att jag hade två äl, men det var troligen bara en utdragen.. smile1.gif
    Då är det nog bara kroppen som försöker komma i fas igen! Jag har aldrig känt av min äl, testade rosenrot den här cykeln och förra måndagen (beräknad äl då) så hade jag jätteont hela förmiddagen, med stick och små hugg över vänster äggstock (har bara den), måste ha varit äl. Efter ett par timmar så var smärtan borta. Brukar din kännas så?
  • Fian88

Åh vad jag vill vill vill bli gravid!!! Avskyr väntan mellan äl och bim, man blir ju tokig! Bim-6 idag. Tjuvtestade faktisk imorse men var ju såklart blankt.

Ska försöka tänka lite mindre på hur lååångsamt dagarna går. Tur jag har prov att plugga till! Ska verkligen försöka fokusera på det

• Fian88
    jankie skrev 2015-04-14 10:12:24 följande:

Bim+1 och ingen mens. Grym värk i magen i morse och sjukt illamående. Nästan så jag sjukskrev mig. Nu enbart svag värk i magen.

Så tantröd är nog snart här.

Tråkigt! Fast än har den ju inte dykt upp. Är du regelbunden? Håller tummarna . Har du testat?
  • Fian88
    molnets skrev 2015-04-14 14:01:04 följande:

Är inte med på listan men har följt er sen tråden startade! Blev gravid på första försöket i december, hade EXTREMT ömma och stora bröst och kände mig gravid redan en vecka efter ÄL även fast jag inbillade mig att det troligen bara var svår pms. Fick missfall i vecka nio sen tyvärr men kroppen kom igång som efter en vanlig mens så har gjort två försök sen dess och nu den här månaden blev jag gravid igen! Testade först idag, på BIM+3. Är närmare 35 så trodde det skulle bli en aning trixigt att bli gravid så är väldigt glad att det verkar gå lätt, kommer dock oroa ihjäl mig för missfall igen... Första barnet det här för oss. I alla fall, det jag tänkte säga var att denna gången har jag inte känt något alls, mina bröst ömmar ingenting utan känns till och med mindre än vid pms. Var helt säker på att jag skulle få mens som vanligt i söndags (är aldrig sen i vanliga fall). Enda tecknen är att jag är lite trött och hungrig hela tiden. Tänk att det kan skilja så mellan graviditeter.

Grattis!
  • Fian88

Väldigt mkt flytningar idag, brukar jag inte ha innan bim, hoppas det tyder på nått positivt

Svar på tråden BIM april 2015