BIM april 2015
Förstår varför haha, jag testade 2 ggr förra veckan dom var heeelblanka.
Förstår varför haha, jag testade 2 ggr förra veckan dom var heeelblanka.
Hoppas verkligen inte detta är inbillning... Det känns annorlunda "ont" än tidigare innan mens. Jag vet att många säger så... Men jag Känner igen magontet från tidigare jag var gravid (slutade tyvärr i MA).
Börjar även ömma längst ut i brösten in mot armhålan- nästan som träningsvärk. Även lite under bröstet. Skumt! Minns intr hur detta var sist. Bim på tisdag. Ska inte testa förrän då... ????
Någon annan som är nära bim som känner något?
Har visst bim på ons 1/4 enl. "Uträknade- kalender" :)
Min "mensvärk" som kommit och gått har varit rätt stark igår och idag, min mena brukar dock inte komma tidigare utan rätt exakt. Hoppas så mycket på ett pluss i morgon :)
Fick ett svagt men tydligt plus imorse :)
Testet var från testlagret sånna enkla stickor.
Hade ett sent avbrytande i v 22 för 8 v sedan så känns väldigt blandat just. Även om jag är jätteglad
Bim idag- plusset lyser med sin frånvaro :( så blankt det kan bli! Anv. De som mäter från 25ml. Suck
Plussade idag med CB digital beräknade att jag är i v4+1 men testet visade bara gravid 1-2 borde det inte vara 2-3 nu? :S livrädd att få mf igen :(
Men jag tänker att 4+1 är vecka 5 alltså att 1-2 borde vara 3-4 och 2-3 borde börja mätas i vecka 4+? :S
Får ta ett nytt test om några dagar. Är orolig pga att jag fick ett ma för snart 2 år sedan som slutade i operation. Så är livrädd att behöva gå igenom det en gång till :/
En dum fråga kanske men vad är ma? Mf förstår jag.
Åh fy. Stackars stackars er som varit med om det. Kram