• daoan

BIM april 2015

aprilbebisen skrev 2015-03-26 14:03:51 följande:

Testade idag, kunde inte hålla mig haha.. Det va bara 1 streck, förra barnet så plussade jag 7 dagsr innan bm så det skulle vara imorgon eller lördag.. Fast nu är jag osäker på blödningen i måndags det kanske var en sen äl? För man kan väl blöda lite vid äl?

Fan vad jobbigt det är att vänta även om det bara handlar om en vecka...

Förstår det. Men alla graviditeter är olika o h om man testar för tidigt blir man lätt ledsen! Försök hålla dig till helgen !:)

Inte hört talas om blod vid ÄL?
  • daoan
    aprilbebisen skrev 2015-03-26 14:23:49 följande:

Ja dom är ju det :)

Får se om man kan hålla sig till måndag.

Har hört det någon gång innan men aldrig haft det själv men andra sidan någon kan ju va den första..

När hade du äl?

Absolut kan det vara så!

Efter mitt MA har jag typ alltid ont i livmodern... Så svårt att veta vad som är vad. Men nu blöder jag "normalt" igen.

Jag hade ÄL 17-18 april :)
  • daoan
    aprilbebisen skrev 2015-03-26 14:53:36 följande:

Beklagar.. Måste suga när sånt händer :(

Ja det är ingenting man önskar någon.

Men ja, om inte vi plussar denna ska jag be om remiss så att de får se att allt är bra där nere. Man ska ju inte ha 3 av 30 "bra dagar" på en månad :p

Omöjligt att urskilja riktiga symptom

Också. Hehe!

När ska du testa igen då? Du hade bim på onsdag?
  • daoan
    aprilbebisen skrev 2015-03-26 16:36:40 följande:

Nä verkligen inte..

Vet inte när jag har bim bara haft en mens efter förlossningen och den va inte som innan hehe.

Blödde 3 dagar och knappt något innan har jag haft en jäklamens i 7 dagar och världens mensverk men den va oxå borta den kom iallafall 3-4/3 och hade mellan 28-32 dagar innan men äl kom ca 14 dagar efter mens oavsett.

Svårt att veta :)

Men då gosar du massa hemma nu då? :)

Grattis!
  • daoan
    Sötistilde skrev 2015-03-26 19:38:20 följande:

Nämen!!!!! Jag som trodde jag var knäpp!!!! Jag har oxå ont/Molvärk Varje dag sen missfallet den 17/2 men dom jag har ringt för en kontroll har ignorerat mig och sagt att ingen efterkontroll behövs, el att jag kanske söker symtom.... Ledsen o arg jag blir...

Det var likadant för mig! Jag hade MA och fick skrapas 18/11. Jag skulle få mens inom 4-6 v. Men blödde fortf då!

Jag hade konstant ont och småblödde fram till Min mens kom igång 20/1.

Sedan dess har jag mer ont än inte ont! Känner allt känns det som! Ägglossningar känns som faaaan nu! Kände aldrig något innan! Hade inte ens mensvärk innan! Men fortfarande: ingen efterkontroll får man för " allt är normalt"

Sjukt
  • daoan
    Malin Cc skrev 2015-03-27 10:40:04 följande:

Ni som väntar på BIM nästa vecka. Hur mår ni? Nått nytt som hänt? Några nya saker ni känt av?

Min svaga mensvärk kommer och går. Idag är den lite starkare igen. Nått känns annorlunda i nedre regionen, lite känsligare liksom. :)

Spänner sticker och drar till och från varje dag.

Men inget annat :( är varje månad bombis på att jag ska plussa pga molvärk :p

Är såååå nervig för att mensen ska komma :/
  • daoan
    Körsbärsblom90 skrev 2015-03-28 19:12:31 följande:

Har haft högre temp i några dagar nu. Högre än vad jag brukar ha. Undrar om det är ett tecken? Igår när låg i soffan och när jag skulle gå och lägga mig hade jag ONT i benen, som feberkänsla/växtvärk i höftregionen och nedåt till vaderna. Idag när jag gick runt i affären hade jag konstigt ont på liknande sätt i ryggen.. Hoppas att det är graviditetstecken annars vet jag inte vad det är med mig! Känner mig även snuvig och gasig. Är nog inte sjuk men skulle kunna vara pollen som gör en snuvig? Aldrig varit allergisk dock. Är nästan övertygad att jag inte är gravid, men man börjar ju undra...

Värsta är att jag inte kan testa.. Vi ska snart flytta och jag har packat ner alla test (dumt!!) och lämnat dem i förrådet i nya lägenheten, har ingen aning om var de är.. Först om 2 veckor flyttar vi, nu är det massa renovering på g. Har ingen lust att köpa test heller då jag har så många. Får väl dit och rota som en tok om mensen inte infinner sig. Vilket den antagligen kommer göra :-P haha, ni hör ju - kaos i huvudet :-P

När har du bim?
Svar på tråden BIM april 2015