• Misshjb

BIM april 2015

aprilbebisen skrev 2015-03-24 00:07:45 följande:

Hej, hoppar in här ??

Kollade på tv idag och fick ont i magen och det har suttit i sen kl12 vid kl22 kom det lite blod..

Kollade almanackan och tror jag hade äl för knappt en vecka sen ???? så hoppas det va nidblödning då jag bara haft en mens sen sista barnet ??

Inte planerat att bli gravid men lika välkommet om vi skulle vara ????

Kan inte så mycket om nidblödning, men du verkar fått blödningen ca 1 v efteråt? Låter som en nidis. Det är bara och vänta ut till BIM :)
  • Misshjb
    CarolineJB skrev 2015-03-25 08:41:32 följande:
    Vissa känner ju tidigt, så hoppas det är så för oss :) Igår kväll så började mina bröst ömma, bröstvårtorna svider nästan och det sitter i fortfarande. Har ungefär en vecka kvar till BIM, och har inte känt så i tidigare cykler innan mens. Så jag hoppas verkligen att det beror på det jag vill att det ska vara! :) Hur mår du nu?
    Har lite molvärk till och från men annars inget annat. Innan när jag varit gravid har molvärken och menskänslan kommit några dagar innan BIM.
  • Misshjb
    CarolineJB skrev 2015-03-25 08:41:32 följande:
    Vissa känner ju tidigt, så hoppas det är så för oss :) Igår kväll så började mina bröst ömma, bröstvårtorna svider nästan och det sitter i fortfarande. Har ungefär en vecka kvar till BIM, och har inte känt så i tidigare cykler innan mens. Så jag hoppas verkligen att det beror på det jag vill att det ska vara! :) Hur mår du nu?
    Lite mer flytningar än vanligt och lite frossa har jag. Vet inte om jag håller på och bli sjuk.kom och tänka på det nu
  • Misshjb
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-25 20:27:53 följande:

Nu ikväll igen hade jag som glidiga flytningar men det va genomskinligt och som vita klumpar i typ eller så. Ursäkta för detaljerad information men va fasen haha. Någon mer som haft så innan äl å känner igen sig ? Eller haft de när det berodde på något annat?

Samma som jag har fått nu, 1 v innan bim. När har du BIM?
  • Misshjb
    Malin Cc skrev 2015-03-27 10:40:04 följande:

Ni som väntar på BIM nästa vecka. Hur mår ni? Nått nytt som hänt? Några nya saker ni känt av?

Min svaga mensvärk kommer och går. Idag är den lite starkare igen. Nått känns annorlunda i nedre regionen, lite känsligare liksom. :)

Jag har molvärk precis som att mensen ska komma, har BIM 1-2 april. Min molvärk har också kommit och gått, men blivit tydligare och starkare igår och idag. Annars är jag frusen och trött, som kan bero på sömnbrist.
  • Misshjb
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-28 06:23:01 följande:

Har tagit ältest som visar likadant i tre dagar nu. Snäppet svagare än kontrollstrecket, tror ni ja har äl fast de kanske inte visar starkare eller vad tror ni? Det är på gränsen på att vara lika starkt.

Har du testat samma tidpunkt och med samma utgångsläge varje gång, dvs att du inåt kissat på lika lång tid? Jag skulle tro att du har ÄL nu. Prova igen och se om det blir svagare, då är det tecken på att ägget har släppt. Spännande! :)
  • Misshjb
    Malin Cc skrev 2015-03-28 08:32:30 följande:
    Ska testa i morgon, BIM -4 då. Visas inget så väntar jag tre dagar :)
    Hoppas ni får +. Tänkte testa tidigast BIM 1/4.
  • Misshjb
    GlitterLina skrev 2015-03-28 08:50:51 följande:

Bim dag idag..

Ingen mens än men lite molvärk & ömma bröst. Neg på gravtest :(

Suck????

Testade du på morgonurin? Läst att vissa plussar senare. Känns det som att mensen är på g?
  • Misshjb
    isali skrev 2015-03-28 12:36:54 följande:
    1/4 för mig med! Bara det inte blir något april skämt ;)
    Haha precis, känner av molvärk och trött sedan ett par dagar, får se om det är aprilskämt :)
  • Misshjb

Kände molvärk som precis innan mensen. Trodde att mensen skulle komma när som helst. Och drömde faktiskt att jag gjorde ett gravtest. Har varit tröttare senaste dagarna men har tänkt att det berott på dålig sömn.

Hur känner ni andra som har BIM i dagarna er?

• Misshjb
    daoan skrev 2015-03-30 17:38:29 följande:
    Stort grattis! Vad har du för symptom? Hur känsligt var testet?
    Testet var från testlagret sånna enkla stickor.

Hade ett sent avbrytande i v 22 för 8 v sedan så känns väldigt blandat just. Även om jag är jätteglad
  • Misshjb
    daoan skrev 2015-03-30 17:48:28 följande:
    Jag förstår det. Men tänk vilket mirakel att bli gravid direkt igen. Du kom igen väldigt fort! Vilken superkropp! Kroppen gör om gör rätt nu! Försök att njuta- det kommer gå bra :)

Jag har haft magvärk sedan ÄL men bara neg test hittills :/

Haft "mensvärk" typ varje dag sedan min MA i november så svårt att veta- men man har en känsla- hoppas den stämmer bara!
    Tusen tack för de varma orden. Nu håller jag tummarna för dig :)
  • Misshjb
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-30 22:43:39 följande:
    Grattis va roligt :D men har du haft molvärk ända sedan äl? Jag hade äl i lördags och de har känts hela tiden efter de ickså. Ikväll va det extremt, fick ta en värktablett och de liksom trycker nere vid muttan eller typ de benet... Konstigt....
    Nej fick nog molvärk 5,6 dagar efter ÄL. Hur går det för dig själv? När tänkte du testa?
Svar på tråden BIM april 2015