• Misshjb

BIM april 2015

Malin Cc skrev 2015-03-22 16:45:39 följande:
    Då har vi BIM nästan samtidigt, har den 3! :D

12 långa dagar kvar..
    Har BIM 1-2 april så vi verkar vara flera . Hoppas vi alla plussar
  • Misshjb
    marol skrev 2015-03-22 17:20:01 följande:

Vad tror ni om det här med att utlösning varje dag försämrar kvalitén på spermierna? Det finns ju vissa rön som säger att de inte hinner mogna vid för tät utlösning... vet inte var jag står i frågan själv. Men vill inte riskera att ha sex varje dag om det nu påverkar - men vill heller riskera att hoppa över chans till graviditet om det ej har påverkan på mängden livsdugliga spermier.

Har hört det också, men sex 3-4 ggr vecka om man vill bli med barn har jag hört, kanske har med kvalitén att göra. För min del har det känts bäst att ha sex regelbundet ( som vi brukar ha) och inte tänka så mycket på att pricka rätt.
  • Misshjb

Vi fick MA v 10 i juli. Sept gravid och tyvärr sent avbrytande v 23 kom hon.

Haft en mens efter det så det blir första försöket.

• Misshjb
    Sötistilde skrev 2015-03-22 20:14:33 följande:
    Fyyy, stackars Er!!!!! Styrkekramar till dej...

Men sent avbrytande? Födde du i v 23 och hon inte kunde räddas eller? Kram!
    Vår flicka hade allvarligt hjärtfel tog ett par v och några rundor till sjukhuset och bekräfta efter rul v 20. Vi påbörjade avbrytandet v 21+6 och hon kom 22+1 tog 2 dygn...
  • Misshjb
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-22 22:12:18 följande:

Är det ägglossning jag känt av som är på g nu efter mensen eftersom ja fortfarande har haft som mensvärk? Kan man isf ha det så tidigt ? Å hur tidigt kommer dom äggvitsliknande flytningarna innan äl?

Det låter som ÄL :) har di testat?
  • Misshjb
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-03-23 09:11:05 följande:
    Gjorde ett igår em som visade svagt svagt... Men kan jag redan ha äl?
    Ja visst kan den ändra dag. Kroppen reagerar på mat, kost stress mm. Så det kan mycket väl betyda att ÄL är på g. ;)
  • Misshjb
    isali skrev 2015-03-23 20:06:21 följande:

Okej tjejer! Nu har jag en samling ÄL tester hära. Alla foton är tagna innan det torkat. Ja, ni ser ju dag och tiden! Hade jag ÄL igår? Vad tror ni?

Vi passade på att mysa igår så förhoppningsvis om ett ägg släppt, så har vi prickat in det rätt (förhoppningsvis). Supertaggad!

Hur såg/ser era positiva ÄL tester ut?

phpYL90YX81433.jpg

Man ser att igår var den starkast och har börjar sjunka idag. Din ÄL har redan varit skulle jag tro:) hoppas ni prickar
  • Misshjb
    CarolineJB skrev 2015-03-23 17:55:12 följande:
    Har också som molvärk i tjejmagen. Men hur känns det för er? Hos mig är det ingen konstant känsla utan kommer då och då.. Vill verkligen inte att det ska vara inbillning, men risken finns ju :( vet inte om jag är tröttare än vanligt heller. Det har varit så mycket annat så jag har känt mig rätt utmattad och trött ända sen i höstas :(
    Samma här kommer och går. Inte nån mer trött än vanligt men det har bara gått 1 v sedan ÄL så det vore lite väl tidigt :).

Men så kan det också vara innan man får mens. Tror att jag inte brukar tänka på det om jag inte vill plussa. Det är för diffus känsla . Hoppas det blir massa plus här inne snart :)
Svar på tråden BIM april 2015