BIM april 2015
Flytningarna du beskriver är typiska äl-flytningar. Jag brukar få sådana typ en vecka innan ägget släpper, så det är nog på g skall du se! Hur ser äl-test ut?
Två starka ÄL-tester. Det var svagt igår morse (25/3) och steg tydligen under dagen, för när jag kom hem så såg det ut såhär. Det testet är torkat.
Testade även imorse och det testet var ÄNNU starkare och teststrecket kom upp direkt.
Myste igår kväll och ska mysa idag och imorgon igen tänkte jag. Då borde vi täckt in det bra i alla fall?
Hoppas nu på en decemberbebis. Tror BF då blir ca 15/12 för mig.
Har uppdaterat ÄL- & BIM-listan. Saknas någon? Hojta så samlar jag upp några innan jag uppdaterar igen.
Jag står inte med på listan. Lägg gärna till mig ?
20/4 (kan bli senare beroende på när äl behagar infalla)
Är på cd 6 nu, vilken dag är det bäst att börja testa med äl tester nu när ja ha dålig koll på cykellängden tro? Står så olika överallt. Hade varit smidigt om typ naveln lyste vid äl istället hehe..
Ändrade kontrasten lite på senaste tre dagarnas äl-test nu när de torkat allihop och då tycker jag att det är ganska tydligt att det var starkast i förrgår (nedersta testet), så ägget släppte med största sannolikhet igår på förmiddagen. Kände dessutom tydligt att magkramperna bara släppte helt plötsligt någon gång vid 11-tiden. Nästan som om jag kunde säga på minuten när ägget. Knäpp kropp man har! Hahaha.
Jag har känningar i magen men inget sekret som påminner om äl. Bara de lilla som varit två kvällar i rad. Annars är de typ torrt. Något mer "glidigt" i slidan idag men ja röker ju så ja kanske inte ens får äl?
Tog ett ältest nu och de visar hälften så stark som kontrollstrecket så nu jäklar kanske den är på ingång :D