• Malin Cc

BIM april 2015

Ni som väntar på BIM nästa vecka. Hur mår ni? Nått nytt som hänt? Några nya saker ni känt av?

Min svaga mensvärk kommer och går. Idag är den lite starkare igen. Nått känns annorlunda i nedre regionen, lite känsligare liksom. :)

• Malin Cc

Vågar inte tro att jag kommer plussa. Jag hoppas så mycket på det och känner i kroppen att nått är annorlunda. Den svaga mensvärken, hugg/ stickningar, varit känsligare där nere, flytningar som inte är som vanligt, ömma bröstvårtor i går( kunde inte röra dom).

Men är säker bara jag som inbillar mig massa :(

• Malin Cc
    mikoh skrev 2015-03-27 21:10:59 följande:

Malin cc: jag har mens värk som kommer och går, mer flytningar och det känns lite annorlunda där nere. ..får väl vänta och se..när ska ni ta 1a gravtest?

Ska testa i morgon, BIM -4 då. Visas inget så väntar jag tre dagar :)
  • Malin Cc

Jag skulle testat första gången denna morgon, men jag vågar inte riktigt än... känns som det är för tidigt och vill inte bli besviken på negativa gravtest. 

Kände igår kväll att mina bröst kändes väldigt känsliga igen, hoppas hoppas på ett pluss den här månaden och inget elakt aprilskämt. :)

• Malin Cc

Min "mensvärk" som kommit och gått har varit rätt stark igår och idag, min mena brukar dock inte komma tidigare utan rätt exakt. Hoppas så mycket på ett pluss i morgon :)

• Malin Cc

Min "mensvärk" som kommit och gått har varit rätt stark igår och idag, min mena brukar dock inte komma tidigare utan rätt exakt. Hoppas så mycket på ett pluss i morgon :)

• Malin Cc
    Symetrical skrev 2015-03-30 20:46:05 följande:

Spännande att flera ska testa imorgon! Håller tummarna för er alla. Keep us updated! ????

Har BIM på fredag, vilken dag denna vecka har ni andra?

Håller tummar och tår för att vi plussar nu! Och grattis till er som redan fått det fina plusset :D
  • Malin Cc

Negativt test på BIM-3. Nu väntar jag till BIM innan jag testar igen :)

• Malin Cc

Asså vet inte vart jag ska börja!

Har verkligen känt att nått varit annorlunda i kroppen.

Men med negativa test så tappar man hoppet. Jag sa till min sambo igår att: jaha, det blir väl ingen bebis den här månaden heller.

Men i morse när jag vaknade så tänkte jag att vafasiken, har ju ett cb test liggandes. Om jag får negativt idag så finns det inget att hoppas på.

Sitter spänt och kollar när den blåa färgen kommer fram och det blir inget pluss. Lägger ifrån mig testet, tvättar händrna och kollar testet igen.

Och där är den! Plusset jag väntat på!!!'

Inte super starkt men det syns tydligt att det är ett pluss!

Är helt sjukt glad men kan knappt tro det. Jag är gravid!

• Malin Cc

Åh tack! Hoppas det är fler som plussar i dagarna. :D

Min mobil var helt urladdad i natt så kunde inte få någon bild. Ska köpa ett nytt test idag igen .

Mina symtom kom rätt tidigt, kanske en vecka knappt efter äl.

Fick som svagmensvärk, hugg/ stickningar , varit väldigt trött, ömma bröstvårtor till och från.

Har fått såna symtom månader då jag inte plussat men den här gången kändes det verkligen annorlunda. :)

• Malin Cc
    louisep87 skrev 2015-04-02 13:10:45 följande:

Redigerad

Original

Om ni hade fått ett sånt här resultat två minuter efter det att ni kissat på gravtestet. Hade ni tolkat det som positivt då? Kram

Jag hade fått väldigt höga förhoppningar !

Vänta en dag och testa igen så bör det bli starkare :D
  • Malin Cc

Min sambo vågade inte tro att jag var gravid igår när jag berättade det. Han trodde det var ett aprilskämt, tog detta test nyss, var på toa knappt en timma sen så inte gått och hållt mig.

Nu kan han ju defensivt inte tveka!

:D <4

• Malin Cc
    Angdev skrev 2015-04-02 20:23:53 följande:

Klart som korvspad! GRATTIS!!! :)

Tack så mycket!! Jag var överlycklig igår men han trodde stenhårt på att jag skämtade! :p
  • Malin Cc
    louisep87 skrev 2015-04-03 09:51:14 följande:

Nu kan vi slappna av och njuta. Nu finns det ingen tvekan längre utan vi är gravid!

Åh grattis!! ????

När har/ hade du BIM ? :D
Svar på tråden BIM april 2015