BIM april 2015
Hoppar in här. Har BIM den 3/4. Hade äl i torsdag tror jag :)
Hoppar in här. Har BIM den 3/4. Hade äl i torsdag tror jag :)
Jag ville först hoppa över för att inte få barn runt jul. Men när äl närmade sig så kände jag att varför inte. Varför inte försöka få världens finaste julklapp liksom :)
Så nu inväntar jag BIM, känns som en evighet då äl precis varit.. :)
Samma här.. Känns verkligen som en evighet! 11 dagar kvar.. :)
Hur många här är på första försöket och hur länge har försökt?
Själv så är det första barnet. Jag slutade med p-piller i början av december och haft mys regelbundet efter det, nu är det andra försöket med äl stickor vi är på. :)
Vad jobbigt med MA. Vi hoppas på fina pluss den här gången och att det stannar som ett pluss hela vägen ! Styrkekram
Jag har BIM 3/4. Söndagskväll fick jag ont runt höger äggstock. Vart värre under kvällen. Har nu i två dagar haft som svag mensvärk och stickningar till och från under dagarna.
Hoppas det är ett tecken på att nått fäst sig. Inte känt såhär efter äl tidigare! :D
Jag har BIM 3/4. Söndagskväll fick jag ont runt höger äggstock. Vart värre under kvällen. Har nu i två dagar haft som svag mensvärk och stickningar till och från under dagarna.
Hoppas det är ett tecken på att nått fäst sig. Inte känt såhär efter äl tidigare! :D
Då har vi samma känningar! I söndags hade jag ÄL och har haft exakt samma känningar. Coolt! Håller tummarna för dig :)
Vill inte börja testa för tidigt denna gång igen. Man blir ju så besviken är man ute får ett pluss, fast man vet att det kanske är väldigt tigit att testa.
Har bestämt att jag ska ta ett testa tidigt test från RFSU på söndag, är BIM -5 då. Sen vänta två dagar igen unna nästa test..
Hur tidigt börjat ni andra?
Och hur tidigt har ni plussat tidigare? :)
Jag står ej med. BIM 3/4 :)