• Hannah81

Tack för era svar. Jag har inte haft preventivmedel på många år. Jag har två barn sedan innan och nu är andra försöket på nummer tre. Jag är oftast väldigt regelbunden så denna blödning är ovanlig för mig. Kan det vara då alltså att vi prickat in sex precis vid äl och att det är därför? Det låter ju bra i såfall. :)

• Hannah81
    Tassen skrev 2015-04-05 17:58:31 följande:

Hoppar in här. BIM den 18/4 och är inte på mitt åttonde försök nu.

Samma sak här. Ska ha ägglossning typ nu och imorse efter sex började jag blöda. Aldrig hänt förut.

Dock har jag kollat ägglossningstest varje dag i 6 dagar nu och inte får utslag.
    Jag upptäckte det med efter sex! Jag har dock inga äl-test..
  • Hannah81
    Tassen skrev 2015-04-05 18:41:13 följande:
    Tack och lov har jag i princip slutat blöda redan nu. Bara väldigt ljust brunt nu.

Kanske prickat in rätt ändå då. Tydligen har jag gjort fel med testerna. Första gången jag provar tester och jag har testat på morgonen när jag stigit upp och det ska man tydligen inte göra har jag läst nu.
    Jag med! Skum grej! Så nu ska man alltså börja känna efter symtom då.. :S
  • Hannah81
    Tassen skrev 2015-04-05 19:58:57 följande:
    Sluta känna efter. smile1.gif Jag tror aldrig på sånt längre. smile5.gif kommer inte tro att jag är gravid förrän den dagen mensen inte kommer. Eller ja, typ 2 dagar efter bim. Senare än så har jag aldrig fått mens.

Hur länge har du försökt?
    Vi har försökt några månader nu. Det blir barn nummer tre. Förra månaden var jag så skengravid att jag lovade mig själv att aldrig mer göra så mot mig själv igen... Men..
  • Hannah81

Vilket försök är ni på nu? Fy vad jobbigt! Kram

Ja.. Egentligen tror jag inte man kan ha så många symtom alls de första veckorna...

• Hannah81

Jag hade så mycket symtom. Jag grät för ingenting. Hade svullna bröst osv osv. Psykets makt är otrolig. Men för det så menar jag inte att allt är skengraviditeter. Vissa kan säkert känna av tidigt.

Blev du mamma när du gick i gymnasiet?

Min första graviditet märkte jag efter 8 veckor.. Jag hade inte en tanke på graviditet då.

• Hannah81

Kan man på något sätt se på äl-flytningar om man har "missat tåget" för den här gången? Någon flytningskunnig som vet?? :)

• Hannah81
    Syoss skrev 2015-04-09 15:50:19 följande:

Hej! Får jag haka på här? smile1.gif hade äl den 6e eller 7e, och bim runt 21a. Andra försöket för tredje barnet. Jag har två pojkar sen innan, den stora blev 3 i januari och minstingen fyller 1 idag smile1.gif

Kul vi är lite i samma situation. Jag är med inne på andra försöket med tredje barnet. Har två pojkar sen innan. Bim omkring den 21/22. :)
  • Hannah81
    Syoss skrev 2015-04-10 00:47:56 följande:
    Så lustigt! smile1.gif hur gamla är dina pojkar?
    De är fem och sju år. :) så du har haft ägglossning nu?
Svar på tråden BIM april 2015