• Hannah81

BIM april 2015

Jag hoppar väl in här från marstråden. Mens idag. Känns som en stor besvikelse. Vet inte om jag orkar försöka denna månad men kanske...

• Hannah81

Hur känner ni inför barn kring jul? Jag och min man diskuterar det här hemma.. Om vi ska hoppa över en månad. Men det vill man ju inte!!

• Hannah81
    Carolaj83 skrev 2015-03-22 07:46:00 följande:

Mina tidigare barn är födda kring jul. Har aldrig förstått varför det skulle vara synd om dom pga detta.

Min andra son är född 7 januari. Kanske blir mycket kring jul? Eller så är jag bara nojjig. Min syster är född 23 dec och det enda hon lidit av det är nog att man inte har tid att besöka henne nu för tiden den dagen.
  • Hannah81

Hej! Jag tror inte jag kom med på listan. Jag har bim 21 april. Någon som har ungefär samma?

• Hannah81
    Annaba88 skrev 2015-03-29 11:09:21 följande:
    BIM 17.4 och ÄL 4.4.. ÄL närmar sig ju och efter det är det bara en lång väntan igen.. :) vet du när du har ÄL eller kör du med stickor?
    Jag har periodtracker på mobilen. Den säger att jag har äl omkring 7. Har inte testat med stickor än.. Men förra månaden blev det inget så på sätt och vis kanske det vore bra.. Samtidigt vill jag försöka vara mer avslappnad den här månaden. :S
  • Hannah81

Men när är det egentligen smartast att ha sex? På äl-dagen? En blomma på den dagen enligt min app. :)

• Hannah81

Jag försöker igen. :) om jag har äl den 8e (enligt min app). När är det bäst att ha sex då? Jag vill ju "spara"lite på mannen...

Svar på tråden BIM april 2015