• lanylena

BIM april 2015

Caisas skrev 2015-03-24 14:06:26 följande:
    Mitt test var också väldigt svagt dagen innan ÄL, så det kan vända snabbt verkar det som! Se nedan! Glad 

Okej, vad skönt att höra. Som ditt svaga är mitt test nu (tog ett precis).

Ska testa (ev ikväll) imorgon bitti igen då. Får hoppas att gubben är på humör ikväll. Han vet vad som gäller.

• lanylena

Hoppas det! Isf är det nog snart dags här också

mikoh skrev 2015-03-24 15:23:54 följande:
  • lanylena

Hm, har planerad ÄL idag, men fortfarande svagt test på morgonen. Får fortsätta testa och se om det stegrar ikväll eller imorgon bitti då...

• lanylena

Kommer min bild med nu tro?

Har iaf positivt utslag på ÄL-stickan nu! Från att ha varit svagt imorse (dock liite starkare än igår kväll) till fullt utslag nu 12 tim senare.

Maken är MIN ikväll och imorgon kväll. Han är bokad. Hihi!

Detta betyder ju då att min ÄL verkar vara punktlig och idag känner jag faktiskt av den. Är "hal" därnere och lite molvärk till och från.

Åh vad jag hoppas att det tar sig denna gång. Bebis nr 2 är efterlängtad!

• lanylena

Två starka ÄL-tester. Det var svagt igår morse (25/3) och steg tydligen under dagen, för när jag kom hem så såg det ut såhär. Det testet är torkat.
    Testade även imorse och det testet var ÄNNU starkare och teststrecket kom upp direkt.
    Myste igår kväll och ska mysa idag och imorgon igen tänkte jag. Då borde vi täckt in det bra i alla fall?

Hoppas nu på en decemberbebis. Tror BF då blir ca 15/12 för mig.

• lanylena

Har uppdaterat ÄL- & BIM-listan. Saknas någon? Hojta så samlar jag upp några innan jag uppdaterar igen. {#emotions_dlg.flower}

• lanylena

malink80 & Sockerkakan81 - Har ni ÄL igår och/eller idag, och när har ni BIM?  
    Vi verkar ligga lika nämligen.

Jag har ÄL från igår em och testade även starkt positivt imorse. Och har BIM 7/4.

• lanylena

Nån mer än jag som har starka ÄL-tester 2 dagar i rad? (ska det bli en tredje dag, tro?)

Myste 25/3 och 26/3, tänkte även mysa till det i ett par dagar till.

• lanylena
    malink80 skrev 2015-03-27 10:24:07 följande:
    Mina tester är slut så nu får det gå som det går =)  
    Det här blir vårt 3e försök...
    Enligt min app efter sista mensen så skulle jag haft äl den 22, så vi har myst 6 dagar i rad, sen började jag testa med stickor å får utslag på stickan nu!hahahaha..... Nu är vi båda ganska osugna om man säger så....
    Jag antar att ältestet är svagare ikväll å att ja har äl idag senare typ....Bor det inte räcka om man vilar idag å ligger imorgon bitti istället, hehe...
    Det räcker absolut att man ligger varannan dag. Spermierna överlever ju ganska länge.
  • lanylena
    Symetrical skrev 2015-03-27 10:17:07 följande:
    Då kan du räkna med att ägget är på gång att släppa! Får man positivt flera dagar i rad brukar man säga att ägget släpper ungefär 12 timmar efter sista starka testet. Jag skulle kolla ikväll också och se om det bleknat då, eller fortfarande är starkt. Oavsett så är du mitt i äl, så bara att mysa på i alla fall varannan dag om det finns möjlighet.
    Jag undrar om du vet hur man ska beräkna BIM då man har ÄL flera dagar i rad? Vilken ÄL-dag ska man räkna från?
Svar på tråden BIM april 2015