• lanylena

BIM april 2015

GRATTIS till alla plus!! Gud vad roligt att logga in och upptäcka detta.

Ni får gärna kopiera senaste BIM-listan som finns bland inläggen, och göra ändringar. Så lägger jag upp den i set fästa inlägget när jag har tillgång till dator igen.

• lanylena

BIM -2 eller -3 idag. Inga direkta känningar. Möjligtvis lite molvärk. Har tänkt testa imorgon.

• lanylena
    aprilbebisen skrev 2015-04-04 21:02:08 följande:
    insåg nyss att jag hade Bim igår och inte idag..  Har fortfarande inte fått någon mens så kanske testar imorgon när jag vaknar :)

Hör av dig när du testat!! Så nyfiken
  • lanylena

Som sagt BIM -2 eller -3 idag och kunde ju inte hålla mig från att testa. Tokblankt. Jag räknar väl inte bort mig ännu, men ser ju inte så ljust ut. Jag plussade på BIM -2 med dottern. Har lite menskänningar och flytningar, så jag tror den är på g. Ställer in mig på det nu.

• lanylena

BIM -1 eller -2 och tokblankt test igen. Jag är nog borträknad denna gång också. Nytt BIM blir i början av maj, så jag har skapat en ny fortsättningstråd; BIM maj 2015. Ni är varmt välkomna dit ni som inte plussar i april.

• lanylena

Jag är också PMS-ig och typ "pruttig"/ihåligkänsla i musen, så jag tror mensen är på g, iom blanka test också. Att det ska ta sån tid det här

• lanylena

Nu kom det lite rosa på pappret, så jag är verkligen borträknad denna månad. Stort lycka till ni andra. Jag har skapat maj-tråden, så för er som inte plussar i april, är ni varmt välkomna dit: BIM maj 2015

• lanylena
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-04-07 14:11:00 följande:

Negativt test idag på bim-4 men har ett testa tidigt som mäter 10ml men vet inte när ja kan prova med de ?:)

Hur många dagar har du mellan ÄL och BIM?
  • lanylena
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-04-07 14:38:32 följande:
    Nu räknar jag 14 dagar men jag vet ju inte riktigt :( men jag hade äl efter 14 dagar från första mensen.
    Okej, och du räknar ÄL-dagen som den dag då testet blev svagare igen efter positivt ÄL-test?
  • lanylena
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-04-07 15:51:23 följande:
    Ja precis :)
    Okej, räknar man så så hade jag 16 dagar från mensens första dag till ÄL de två senaste gångerna.
Svar på tråden BIM april 2015