Inlägg från: Anonym (Girl 78) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Girl 78)

killar som ollar på bilder.

Ja vi går direkt på fakta. Min pojkvän och jag har ett gott sexliv och allt är bra, en liten fråga till folket bara. Min kille gillar att sitta och runka till tjejer i typ ellos kataloger eller ibland tar han ur pappers innehållet ur ett cd fodral på exempelvis en cd skiva med en lättklädd tjej på omslaget. Han tar ur det ur fodralet och börjar sen runka och olla på tjejen påbild. Och ibland småpissar han lite på bilden eller spottar så ollonet glider skönt säger han, Han sprutar även av sperman på bilden.
    Många gamla elloskataloger som ska på återvinning sitter sidorna fast ibland på nån tidning han sparat . Han väljer alltid ut en viss tjej i en tidning som han månadsvis ollar och sprutar på.
    Eftersom det här ej stör vårt sexliv alls eller annat så får han hålla på. Det är ju bara en bild liksom och själv kan jag onanera till sexnoveller eller erotiska böcker så vi har varsitt eget sexliv och ett gemensamt.
    Fast en bild på ett cd omslag på en tjej har han nu sprutat på 50 gånger tror jag för det syns knappt nån tjej längre kan jag ibland fråga han vad som tänder han. Men han har sagt att han gillar att lukta på bilderna åxå medans hans runkar så doften verkar tända han. Har själv luktat på idag detta omslag när jag städa och det är stark och frän snuskdoft så ner i låda med dom idag bums när vi skulle få främmande.
    Jag vill gärna veta är det fler som sprutar och ollar bilder? Med vänlig hälsning girl78

• Svar på tråden killar som ollar på bilder.
  • Anonym (Girl 78)

jovisst och inget fel med det. Det bästa är att han är så ärlig och rak och bara gör det utan att smyga med det som jag tyckt mindre om. Han ha sen han var 15 i alla år singel som sambo gjort så här.

• Anonym (Girl 78)
    Anonym (Girl 78) skrev 2015-03-02 00:56:43 följande:

jovisst och inget fel med det. Det bästa är att han är så ärlig och rak och bara gör det utan att smyga med det som jag tyckt mindre om. Han ha sen han var 15 i alla år singel som sambo gjort så här.

Det är ingen tanke att han ska ge sig med det utan mer en debatt om fler som gör liknande.
  • Anonym (Girl 78)
    Nenne666 skrev 2015-03-06 03:05:01 följande:
    Men oj och Näää ... Men visst, löser du det så fine! Men det är lite...annorlunda.
    Jo klart jag löser det. Inte gör jag slut för detta. Det är inge fel med fantasier till egen onani.
  • Anonym (Girl 78)
    Anonym (Girl 78) skrev 2015-03-01 03:42:49 följande:

Ja vi går direkt på fakta. Min pojkvän och jag har ett gott sexliv och allt är bra, en liten fråga till folket bara. Min kille gillar att sitta och runka till tjejer i typ ellos kataloger eller ibland tar han ur pappers innehållet ur ett cd fodral på exempelvis en cd skiva med en lättklädd tjej på omslaget. Han tar ur det ur fodralet och börjar sen runka och olla på tjejen påbild. Och ibland småpissar han lite på bilden eller spottar så ollonet glider skönt säger han, Han sprutar även av sperman på bilden.
    Många gamla elloskataloger som ska på återvinning sitter sidorna fast ibland på nån tidning han sparat . Han väljer alltid ut en viss tjej i en tidning som han månadsvis ollar och sprutar på.
    Eftersom det här ej stör vårt sexliv alls eller annat så får han hålla på. Det är ju bara en bild liksom och själv kan jag onanera till sexnoveller eller erotiska böcker så vi har varsitt eget sexliv och ett gemensamt.
    Fast en bild på ett cd omslag på en tjej har han nu sprutat på 50 gånger tror jag för det syns knappt nån tjej längre kan jag ibland fråga han vad som tänder han. Men han har sagt att han gillar att lukta på bilderna åxå medans hans runkar så doften verkar tända han. Har själv luktat på idag detta omslag när jag städa och det är stark och frän snuskdoft så ner i låda med dom idag bums när vi skulle få främmande.
    Jag vill gärna veta är det fler som sprutar och ollar bilder? Med vänlig hälsning girl78

puffar på tråden lite för nya infallsvinklar och nytt folk.
    min kille bara fortsätter. Hände en grej i veckan då han skämdes lite dock.
    min mor fyllde 60 härisist och min far tryckte upp en liten minitidning med lite minnesbilder och olika kort på mor och familjen med mera.Denna blacka hamna i ren fart ihop med annat i källsorteringen. Hitta upp den igår då jag letat efter denna bläddra igenom och sen kom jag till en sida som satt lite fast.Där var ett ganska nytaget kort på min storasyster som är 40 år. Där va en grumlig bild kvar lite pissgul och fläckig och satte dit näsan för full bekräftelse och det dofta sperma och kuk starkt och fränt.
    Första gången jag blivit lite småarg på ollandet faktiskt.
    jag skiter i att han runkat till min syrra men just att kladda ner en födelsedags tidning.
    jag klippte ut sidan la den vid datorn och skrev runka på mig på sidan. När han kom hem skämdes han och sa att din syrra är lik dig så klart jag tänder på henne.
    jag sa ja det vet jag att du gör ha sett att du kollar på henne när vi fikar men att runka sönder just denna tidning är problemet sa jag.
    Ja ja sånt händer väl inget att bry sig om kanske men vad säger ni?

Svar på tråden killar som ollar på bilder.