killar som ollar på bilder.
Ja vi går direkt på fakta. Min pojkvän och jag har ett gott sexliv och allt är bra, en liten fråga till folket bara. Min kille gillar att sitta och runka till tjejer i typ ellos kataloger eller ibland tar han ur pappers innehållet ur ett cd fodral på exempelvis en cd skiva med en lättklädd tjej på omslaget. Han tar ur det ur fodralet och börjar sen runka och olla på tjejen påbild. Och ibland småpissar han lite på bilden eller spottar så ollonet glider skönt säger han, Han sprutar även av sperman på bilden.
Många gamla elloskataloger som ska på återvinning sitter sidorna fast ibland på nån tidning han sparat . Han väljer alltid ut en viss tjej i en tidning som han månadsvis ollar och sprutar på.
Eftersom det här ej stör vårt sexliv alls eller annat så får han hålla på. Det är ju bara en bild liksom och själv kan jag onanera till sexnoveller eller erotiska böcker så vi har varsitt eget sexliv och ett gemensamt.
Fast en bild på ett cd omslag på en tjej har han nu sprutat på 50 gånger tror jag för det syns knappt nån tjej längre kan jag ibland fråga han vad som tänder han. Men han har sagt att han gillar att lukta på bilderna åxå medans hans runkar så doften verkar tända han. Har själv luktat på idag detta omslag när jag städa och det är stark och frän snuskdoft så ner i låda med dom idag bums när vi skulle få främmande.
Jag vill gärna veta är det fler som sprutar och ollar bilder? Med vänlig hälsning girl78