• PatrikE

killar som ollar på bilder.

Att nästan alla killar kan tända på 'nakenbilder' är väl ingen nyhet direkt
    allt ifrån posters mm. ...sen att ha sexuella fantasier är inte heller farligt eller så - så länge man kan skilja mellan verklighet och fantasi

• PatrikE
    Anonym (Girl 78) skrev 2015-03-06 02:26:56 följande:
    Det är ingen tanke att han ska ge sig med det utan mer en debatt om fler som gör liknande.
    Känner inte till någon (inte någon som talat om det iaf).. men ser heller inget problem med det, det vore väl annat om killen börja olla runt på stan å sån då skulle jag bli orolig iaf
    Anonym (Blää) skrev 2015-03-06 05:02:52 följande:

Imponerad av dig att du ser på saken som du gör. Själv skulle jag bli oändligt äcklad av att behöva se och ta hand om hans äckliga kladd. Självklart ska han få styra med vad han vill men att göra det så öppet? Nääää inte ok

...ja uppfattningen är olika, ...annars finns det tjejer som håller på äcklar sig med trosskydd, tamponger mm, - det tycker iaf jag är lite 'gross' -är dessutom en blodkälla med alla dess faror..går jag på en offentlig toa (som jag undviker) vill jag inte ha med mig någon trevlig sjukdom men bara för att jag glömde eller inte hann rengöra innan..

/Patrik

Svar på tråden killar som ollar på bilder.