Inlägg från: Trattkantarell |Visa alla inlägg
  • Trattkantarell
    Eluthien skrev 2015-03-25 14:21:09 följande:

Trattkantarell, kan du skicka pm vill gärna gå med i Fb gruppen vill inte skriva ut min mailadress

Jag kan inte skicka till dig. Prova att skicka till mig
  • Trattkantarell
    Eluthien skrev 2015-03-26 09:22:37 följande:
    Nej kan inte komma in på din sida alls, får upp Error! Har ändrat i inställningarna så kolla om du kan skicka igen!
    Nu funkade det =)
  • Trattkantarell

Nu har jag skickat PM till er som inte kunnat skriva till mig. Verkar lite struligt med Familjelivs mailbox, jag får allt dubbelt. 

• Trattkantarell

Skicka PM till mig med er mailadress så skickar jag inbjudan, jag har ändrat inställning i profilen så det ska funka att gå in på min profil nu

• Trattkantarell
    Daniela1983 Jag har skickat meddelande till dig nu
    Novemberbebis15  Nej det behöver den inte, du får en länk på mailen som du klickar på
    Fridisen26 Skickat inbjudan =)
  • Trattkantarell

Skicka er mailadress till mig i pm, vi är över 100 medlemmar i gruppen nu och de flesta har lyckats få iväg meddelande till mig.

• Trattkantarell
    Liqqueen skrev 2015-05-05 12:25:07 följande:

Ok, det var ju inte riktigt snällt, varför tar ni inte in fler, vi är ju uppenbarligen fler som ska få i november och som är intresserade av att vara med?

Beslutet är taget gemensamt i gruppen då många känner att de vill kunna dela med sig av privata saker utan att riskera att grannen blir medlem dagen efter. 

Denna tråd har legat här sedan 25/2 så de som har sökt aktivt efter en sådan grupp har ju haft chansen under en ganska lång period. 

• Trattkantarell
    Kanelsnäckan skrev 2015-05-11 16:43:08 följande:

Hej! Skickade ett meddelande till dig Trattkantarell om att jag gärna vill bli medlem i gruppen på fb. Långt innan det fanns en gräns. Men fick aldrig någon inbjudan..

Du fick svar då med att jag hade skickat inbjudan via mail. Tråkigt att du inte hörde av dig direkt då hade jag kunnat lösa det på annat vis. 
Svar på tråden BF November 2015