Inlägg från: Trattkantarell |Visa alla inlägg
  • Trattkantarell

BF November 2015

bettyboopan skrev 2015-03-01 11:33:42 följande:

Jag skulle oxå gärna gå med i fb gruppen. Kan nån annan på min lista se att jag går med där? Vi har ju inte berättat än så vill ju inte outa det genom att bån ser det.. :)

Det syns inte att man är med, den går inte söka på eller se vad som skrivs i
  • Trattkantarell
    bettyboopan skrev 2015-03-01 20:10:32 följande:
    Åh va bra! Då vill jag gå med. :) hur gör man? :)
    Jag har skickat meddelande till dig =)
  • Trattkantarell
    Airforlife skrev 2015-03-01 22:41:28 följande:

Jag hoppar in här om det är ok? Jag vågar påstå att jag är gravid. Har testat med testlagrets gravtest och det visar en stegring. Jag är på bim -3 (äl +12) och strecket är rosa och man behöver inte vinkla testet för att se strecket. Testade med clear blue idag men fick ej gravid. Så nu ska jag vänta en vecka och testa igen! Så himla pirrig! Aldrig varit gravid och försökt i 1,5 år! På bilden är de 2 nedersta från idag! Vad tror ni? Ska jag våga hoppas?

Sådär såg mina med ut innan bim, ta ett digitalt om du känner dig osäker =)
  • Trattkantarell
    Airforlife skrev 2015-03-02 08:34:53 följande:

Aldrig känt sån lycka i hela mitt liv! Tack alla <3 jag tog test idag igen och fick ett ännu starkare streck men jag avvaktar lite med clear blue tills efter bim då! Hur räknar man ut beräknad födsel? Går man efter ägglossningsdagen eller första mensdag? Jag skulle också gärna vilja gå med i gruppen på facebook! [email protected]

Skickat =)
  • Trattkantarell
    Emma.K skrev 2015-03-02 09:34:23 följande:

Å vad skoj med en grupp! Jag skulle gärna vilja bli inbjuden på Facebook :)

Jag har skickat meddelande till dig 
  • Trattkantarell
    OlleGreta skrev 2015-03-02 11:03:03 följande:

Jag vill gärna gå med i fb gruppen också!

Skicka din mailadress till mig i privat meddelande
  • Trattkantarell
    Cecilia2012 skrev 2015-03-02 20:40:29 följande:

[email protected] är den som jag är skriven på facebook men om det är min mail som jag använder som du vill ha så är det [email protected]

Ska bli kul o få snacka med er som också har bf november! :D

Jag skickade till båda för säkerhets skull
Svar på tråden BF November 2015