BF November 2015
Skickat till alla ovan =)
Skickat till alla ovan =)
Hittar inget.. Kan du skicka igen TS?
[email protected]
Skickat
Trattkantarell, kan du skicka pm vill gärna gå med i Fb gruppen vill inte skriva ut min mailadress
Enklast om man vill vara med i FB-gruppen är att skicka sin mailadress till mig i PM eller skriva den här =)
Nu har jag skickat PM till er som inte kunnat skriva till mig. Verkar lite struligt med Familjelivs mailbox, jag får allt dubbelt.
Skicka PM till mig med er mailadress så skickar jag inbjudan, jag har ändrat inställning i profilen så det ska funka att gå in på min profil nu
Skickat till er ovan =)
Skicka er mailadress till mig i pm, vi är över 100 medlemmar i gruppen nu och de flesta har lyckats få iväg meddelande till mig.
Hej Trattkantarell,
Hur skickar man pm? Tycker på din profil men inget händer
skriver här med ifall du : trattkantarell inte ser det här på FM, min mejl: [email protected] jag vill gärna vara med i facebook gruppen =)
Ni som vill gå med i Facebook gruppen
Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new
Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet
Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.
Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.
Ok, det var ju inte riktigt snällt, varför tar ni inte in fler, vi är ju uppenbarligen fler som ska få i november och som är intresserade av att vara med?
Beslutet är taget gemensamt i gruppen då många känner att de vill kunna dela med sig av privata saker utan att riskera att grannen blir medlem dagen efter.
Denna tråd har legat här sedan 25/2 så de som har sökt aktivt efter en sådan grupp har ju haft chansen under en ganska lång period.
Hej! Skickade ett meddelande till dig Trattkantarell om att jag gärna vill bli medlem i gruppen på fb. Långt innan det fanns en gräns. Men fick aldrig någon inbjudan..