BF November 2015
Jag skulle oxå gärna gå med i fb gruppen. Kan nån annan på min lista se att jag går med där? Vi har ju inte berättat än så vill ju inte outa det genom att bån ser det.. :)
Jag skulle oxå gärna gå med i fb gruppen. Kan nån annan på min lista se att jag går med där? Vi har ju inte berättat än så vill ju inte outa det genom att bån ser det.. :)
Jag hoppar in här om det är ok? Jag vågar påstå att jag är gravid. Har testat med testlagrets gravtest och det visar en stegring. Jag är på bim -3 (äl +12) och strecket är rosa och man behöver inte vinkla testet för att se strecket. Testade med clear blue idag men fick ej gravid. Så nu ska jag vänta en vecka och testa igen! Så himla pirrig! Aldrig varit gravid och försökt i 1,5 år! På bilden är de 2 nedersta från idag! Vad tror ni? Ska jag våga hoppas?
Aldrig känt sån lycka i hela mitt liv! Tack alla <3 jag tog test idag igen och fick ett ännu starkare streck men jag avvaktar lite med clear blue tills efter bim då! Hur räknar man ut beräknad födsel? Går man efter ägglossningsdagen eller första mensdag? Jag skulle också gärna vilja gå med i gruppen på facebook! [email protected]
Å vad skoj med en grupp! Jag skulle gärna vilja bli inbjuden på Facebook :)
Jag vill gärna gå med i fb gruppen också!
[email protected] är den som jag är skriven på facebook men om det är min mail som jag använder som du vill ha så är det [email protected]
Ska bli kul o få snacka med er som också har bf november! :D
Hej, gärna med här ;) bf 9nov
Går gärna med i Fb gruppen också.
[email protected]
:D