Inlägg från: Inte jag |Visa alla inlägg
  • Inte jag

Mamma.. min bästa vän... Saknar dig så

Usch va hemskt. Jag beklagar sorgen. Får mig att tänka på mammas död och hur hemskt det var. Jag, mamma och pappa var hos en släkting och höll på att äta lunch när mamma började bete sig konstigt. Då började vi tänka men gud hon har ju satt i halsen och vi började få panik. jag började slå henne i ryggen medans pappa gick för att hämta hjälp, vi var på ett äldreboende. När jag var hos henne så såg jag att hon tappade medvetandet och hennes hjärta slutade slå. En sjuksköterska kom för att börja hjälpa till och gjorde heimlichmanövern och även började göra hjärt- och lungräddning. Det var en undersköterska som ringde 112 och det tog 15 min innan de kom och när de åkte 15 min senare med henne så hade de fortfarande inte fått igång hjärtat men det fick de igång på sjukhuset. sedan på kvällen fick hon åka ned med ambulans till hennes hemsjukhus där hon somnade in 4 dagar senare. Det var för stora skador på hjärnan att hon var hjärndöd och jag saknar henne så mycket fortfarande trots att hon har varit död i över 4 år. Hon skulle ha blivit 67 nu i mars. 

Svar på tråden Mamma.. min bästa vän... Saknar dig så