Inlägg från: CissiJissi |Visa alla inlägg
  • CissiJissi

Hur orkar ni?

Det är tufft ibland men går att lösa! Jag minns att jag kunde tänka och känna så ibland i början.. Jag tog mig egentid, mannen hade sonen i några timmar och jag fick vara i min helt egen värld och duscha eller bada eller gå ut etc! Då blev allt bra igen, avlastningen gjorde sååå mycket! Sen så är det absolut så att man inte ska ha för mycket förväntningar och planer etc. Ta det lugnt. Ha kul med barnet. Skapa ert nya liv tillsammans liksom. NU när min son är 19 månader, alltså fy vad kul, enda sen ham blev lite större har det bara blivit bättre och bättre! Vi har såååååå kul och mysigt ihop hela familjen! Jag har aldrig haft så kul :D så ting förändrar sig ju också såklart! Och nu längtar jag såå efter en till!

Vi har försökt sen september och inget än!:)

• CissiJissi

Juste sömnen.. Varför får du ingen sömn? Jag sov när barnet sov och gör nog fortfarande det, förutom på dagen.. Så med ett barn har jag bara känt på sömnbrist en natt i taget och då var degen ovanligt bökig natt som det mystiskt nog bara är ibland utan attman vet varför!:)

• CissiJissi
    Flickan och kråkan skrev 2015-02-23 10:10:00 följande:

För att man är olika, har olika förväntningar.....och har fler barn så vet att de inte är 7 månader och mitt i spearationsfasen för alltid . 

Svar på tråden Hur orkar ni?