Tack för svar! Ja det är precis som du skriver Marian. S, på dagtid krävs det att jag går promenader för att han ska sova, ibland 2-3 promenader per dag. Vi går på öppna förskolan och jag har 2 st som jag regelbundet brukar promenera med. Förut sov han efter promenaden på balkongen men nu sover han inte alls när vi kommer hem. Ingenting är bra och gnäller för allt. Är antagligen en riktig gnällperiod nu. Hinner knappt vila när han sover för antingen sover han en halvtimma om jag har tur eller så måste jag promenera för han ska sova.
Nu i natt vaknade han varannan timma typ...
Har ingen förutom min sambo som kan avlasta ibland. Men han jobbar ju också och på nätterna behöver han ju sova. Vi har släktingar långt ifrån oss och sen tycker jag han är för liten för att lämnas bort. Det skulle i så fall vara till någon som han känner väl, men nu bor som sagt alla så långt bort. Vissa dagar är värre än andra, igår ville jag bara lägga mig ner och gråta. Älskar min lille plutt men fasiken vad tufft det är ibland. Några syskon lär det inte bli här