Den här "jag älskar dig inte" känslan
Min mamma va i ett förhållande under nio års tid å där förekom det alkohol dagligen ( från hans sida ) och han slog samt psykade henne under alla dem åren . Folk sa att det bara va å lämna men när man är så pass nere på botten å självkänslan e på noll samt att man e livrädd så är det skit tufft absolut det tvekar jag inte en sekund på då jag såg och hörde allt som pågick . Problemet där var att hon aldrig berättade för någon vad som försiggick hemma .på så vis hade hon inget stöd utifrån och så blir det så mycket svårare att ta sig ur ett sådant förhållande med skinnet i behåll. Om du inte berättat vad som pågår hemma kommer det bli tufft för dig ! Å om du har det är det bara å kämpa på ! Känner inte dig men du är så mycket mer värd ! Ingen människa ska behöva känna å tycka som du gör i ett förhållande ! Ett förhållande baseras på tillit och utan den är det inget förhållande om du frågar mig . Ge och ta . Så länge folk ger dig kraften så blir du starkare och starkare och det brukar oftast gälla dem flesta! Hitta ditt mod .