Allt ser bra ut, men svårt att bli gravid!
Hej! Får jag också vara med här?
Vi har försökt i över två år och vår utredning är klar, nu väntar vi bara på remiss på Sahlgrenska så vi kan påbörja ivf.
Inget fel på oss heller. Min killes spermier är toppkvalitet på (han som var så orolig haha)
Och jag fungerar precis som jag ska...
Gjorde spolning för ett år sedan kanske. Gjorde så ont att jag trodde jag skulle dö. Katetern lossnade hela tiden och det blödde och vattnet sprutade ut. Vidrig upplevelse. Men det blev fri passage efter ca 30 min spolning. Känns som om jag inte skulle få "godkänt" på den men om barnmorskan tyckte det så är det väl så.
Jag har hela tiden trott att jag har endometrios då jag har mensvärk from hell och ont lite närsomhelst under månaden. Men ibland känns det inte alls så det blev ingen vidare utredning på det.
Ni andra kanske är helt klara med era utredningar också?
Samma sits här. Mannen har bra produktion. Jag har regelbundna cykler och antar då att det står rätt till, men det återstår ju en del koll på mig med. Så vi är mitt i utredningen kan man säga...
Vi har försökt i snart 1 och ett halvt...
Hur lång kötid är det på sahlgrenska ungefär?
Skönt (även om jag inte önskar det) att det finns fler med samma problem som en själv...
Hur gamla är ni?